יהלומים גדולים אלרוסה

אלרוסה מכרה יהלומים בשווי 306 מיליון דולר באוגוסט

מכירות יהלומי הגלם והיהלומים המלוטשים של אלרוסה (Alrosa) הסתכמו בחודש אוגוסט ב-306 מיליון דולר, כולל מכירות גלם בשווי 297 מיליון דולר ומכירות מלוטש בשווי 10 מיליון דולר. בחודש יולי, מכירות יהלומי הגלם והיהלומים המלוטשים של אלרוסה הסתכמו ב-334 מיליון דולר.

 

יהלומי גלם רוסיה אלרוסה
צילום: Alrosa

בשמונת החודשים הראשונים של 2021, סך מכירות הגלם והמלוטש הסתכמו ב-2.976 מיליארד דולר, מהם יהלומי גלם בשווי 2.84 מיליארד דולר, ויהלומים מלוטשים בשווי 131 מיליון דולר.

 

סמנכ"ל אלרוסה, יבגני אגוריב (Evgeny Agureev), מסר כי "הביקוש ליהלומי גלם השנה נותר חזק, למרות ההאטה המסורתית בקיץ בפעילותם של חותכים ולוטשים. סך המכירות שלנו במונחי קרט ירדו, בשל היעדר מלאי גלם זמין למכירה. המחסור הזה אוזן חלקית על ידי מכירת היהלומים שנרכשו עבור לקוחות לטווח ארוך במכירה פומבית של גוחראן (Gokhran) בחודש יולי. במבט קדימה, אנחנו מצפים שהיצע יהלומי הגלם שלנו יתייצב, עם התאוששות הפקת היהלומים, ויאפשר לנו להרוויח מהתנאים הטובים בשוק. בתוך כך, הביקוש החזק מצד צרכני-הקצה, בשילוב המחסור העקבי ביהלומי גלם, יתמוך בדינמיקות מחירים חיוביות".

 

אלרוסה רוסיה כריית יהלומים
צילום: Alrosa

בתוך כך, IDEX Online מדווח כי אלרוסה רכשה בשבוע האחרון עוד יהלומים מגוחראן, המאגר הממשלתי של אבני חן ומתכות יקרות, "על מנת לחדש את המלאי ההולך ופוחת שלה".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן