יהלום צהוב אלרוסה רוסיה

אלרוסה הכניסה 9 מיליון דולר במכירה פומבית ראשונה של יהלומים צבעוניים

ענקית היהלומים הרוסית אלרוסה (Alrosa) השלימה מכירה פומבית ראשונה של יהלומים צבעוניים. מהחברה הרוסית נמסר כי במכירת "True Colours" נמכרו 210 יהלומים ייחודיים, ונרשמו הכנסות של 9 מיליון דולר. במכירה הפומבית השתתפו יותר מ-100 חברות, כאשר קניינים סינים היו הפעילים ביותר, לאחר שרכשו במהלך האירוע 20 יהלומים גדולים, כפי שמסרה אלרוסה.

 

עוד נמסר מחברת הכרייה כי הליך הגשת ההצעות היה "מאוד מאוד פעיל, ורוב הפריטים נמכרו במחיר גבוה בהרבה ממחיר הפתיחה". במכירה בלטו יהלומי "hero stones", שמשכו "תשומת לב רבה מקניינים מרחבי העולם". הפריט הבולט ביותר היה יהלום פנסי ויויד צהוב-כתמתם, בליטוש אובל ובמשקל 15.11 קרט, אשר "הכפיל את מחירו במהלך המכירה הפומבית".

 

פאבל ויניחין (Pavel Vinikhin), מנהל חטיבת הליטוש של אלרוסה, אלרוסה יהלומים (Diamonds Alrosa), אמר בתגובה כי "קולקציית היהלומים הצבעוניים הגדולים שהבאנו להונג קונג – אשר כולם לוטשו על ידי החברה שלנו – הייתה הגדולה בהיסטוריה של אלרוסה. הפריטים נמכרו במחירים גבוהים בהרבה ממחירי הפתיחה, ואנו רואים את תוצאות המכירה הפומבית כחיוביות מאוד". הוא הוסיף כי חברת הכרייה מתכננת לערוך מכירות פומביות נוספות בסדרת "True Colours" פעם או פעמיים בשנה.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן