יהלום גלם ענק רוסיה

אלרוסה חתמה על חוזים ארוכי-טווח עם 6 לקוחות נוספים

ענקית היהלומים הרוסית אלרוסה (Alrosa) מרחיבה את רשימת לקוחותיה לטווח ארוך, במסגרת החוזה התלת-שנתי הנוכחי לשנים 2018-2020. רשימת הלקוחות של אלרוסה תכלול מעתה ששה לקוחות נוספים – תכשיטי צ'או סנג סנג (Chow Sang Sang) מסין, קאפו ג'מס (Kapu Gems) מהודו, יהלומי מוהיט (Mohit) בהודו, חברת VD גלובל מהודו, חברת מ. סורש (M. Suresh) מאיחוד האמירויות, וחברת ריצ'ולד (Richold SA) משווייץ. בכך, מגיע ל-59 מספר לקוחותיה של אלרוסה לטווח ארוך לתקופת החוזה הנוכחית.

 

מנהל ארגון המכירות המאוחד של אלרוסה (USO Alrosa), ייבגני אגוריב (Evgeny Agureev), מסר כי "חוזים לטווח ארוך הם הבסיס של מדיניות המכירות של אלרוסה, ואחראים לעד 70% ממכירות היהלומים שהחברה כורה". אגוריב הוסיף כי "אנחנו מעוניינים לגוון את בסיס הלקוחות שלנו, שצמח לעומת השנה שעברה", וציין כי אלרוסה תמשיך להתמקד ביצרניות מוכרות של יהלומים מלוטשים ומוצרים נלווים. לדברי אלרוסה, "חוזים לטווח ארוך מבטיחים נפח ואספקה חודשית, וכן אפשרות לרכוש מקבצים נוספים של יהלומי גלם".

 

ביום חמישי, דווח בכלכליסט כי אלרוסה תפסיק לספק יהלומים לחברת LLD של היהלומן הישראלי לב לבייב, וזאת כחלק מארגון מחדש של רשימת לקוחותיה לטווח ארוך. חברת היהלומים של לבייב היא אחת מכמה חברות שהושמטו מרשימת הלקוחות של ענקית הכרייה הרוסית לשנת 2019.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן