אייל שירזי גט דיאמונדס

אייל שירזי מונה למנכ"ל גט-דיימונדס

הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB) מסרה בהודעה לעיתונות על מינויו של אייל שירזי למנכ"ל גט-דיימונדס (Get Diamonds), פלטפורמת ה-B2B הגלובלית למסחר ביהלומים מלוטשים.

 

נשיא ה-WFDB יורם דבש מסר כי "אנחנו שמחים מאוד שאייל יוביל את גט-דיימונדס. אנחנו בטוחים שהידע והניסיון שלו יהפכו את גט-דיימונדס לפלטפורמת המסחר המתקדמת ביותר מבחינה טכנולוגית בתעשיית היהלומים".

 

get diamonds מסחר יהלומים
צילום: get diamonds

לפני שהצטרף לתעשיית היהלומים, אייל מילא כמה משרות ניהול בעולם הדיגיטלי. בעשור האחרון, הוא עבד כסמנכ"ל דיגיטל בקבוצת שלמה Sixt, הזכיין הישראלי של המותג SIXT, ואחת מקבוצות ההשקעה הגדולות ביותר בכלכלה הישראלית, בתחומי הרכב, הביטוח, המספנות והנדל"ן. בתפקיד זה, אייל ניהל את הנכסים הדיגיטליים והשיווק של החברה, והשיג נפחי מכירות גדולים מאוד. הוא התחיל את הקריירה בעולם הדיגיטלי בתחום התיירות, שם היה הראשון להקים אתר מסחר מוביל. אייל הוא בעל תואר ראשון בניהול ותואר שני במדעי המחשב".

 

אייל שירזי מסר כי "אני שמח להצטרף לתעשייה הזו, הרעבה לשינוי דיגיטלי. המטרה שלי היא להפוך את גט-דיימונדס לפלטפורמה העיקרית לחברות גדולות וקטנות; לספק את כל הכלים הנוחים לשימוש שיהפכו את גט-דיימונדס לתחנה אחת לכל הצרכים". הוא הוסיף כי "היתה לי הזכות להציג את החזון החדש של גט-דיימונדס בכנס הנשיאים של WFDB שהתקיים בדובאי, ולהכיר את האנשים הנפלאים בתעשייה מרחבי העולם. שמחתי לבקר בתערוכת JGT, שם גיליתי מודעות והערכה רבה לגט-דיימונדס".

 

יהלומים מלוטשים יהלומים לבנים
צילום: Bjoern Wylezich / shutterstock.com

פלפטורמת גט-דיימונדס הושקה על ידי הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים באפריל 2020, כאתר לא למטרות רווח המחויב לשרת את התעשייה. המוטו של האתר הוא "על ידי התעשייה, למען התעשייה" ("By the industry, For the industry"), והרווחים שהוא מייצר מושקעים בפרויקטים לטובת התעשייה, כולל שיווק יהלומים גנרי. מאז הושק, גט-דיימונדס צמח במהירות והפך לאחד מאתרי מסחר היהלומים הגדולים ביותר, עם מעל 1.6 מיליון יהלומים רשומים של כ-4,600 מוכרים, בשווי כולל של מעל 6.6 מיליארד דולר.

 

בחודש מאי 2021, גט דיימונדס חתמה על הסכם חדש לטווח ארוך, עם חברת ההייטק לוסי פלטפורמות (Lucy Platforms), שיבטיח כי פלטפורמת המסחר ביהלומים תמשיך להתחזק ולהוסיף מאפיינים חדשים. 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן