הונג קונג יהלומים WFDB

איגוד היהלומים ההודי בהונג קונג מצטרף ל-WFDB

איגוד היהלומים ההודי בהונג קונג (HKIDA) הצטרף כחבר לפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), ויקבל מעמד של משקיף בפורומים שונים של הארגון. HKIDA הוא איגוד של סוחרי יהלומים טבעיים ותכשיטי יהלומים מהודו, הפועלים בהונג קונג. מטרת הארגון לקדם את את המסחר ביהלומים טבעיים ולשמור על אמון הצרכן בתעשיית היהלומים.

 

הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, שהוקמה ב-1947 כדי להגן על האינטרסים של בורסות יהלומים וחבריהן, מבקשת להרחיב את השפעתה והרלוונטיות שלה, על ידי צירוף ארגונים מובילים בתעשיות היהלומים והתכשיטים העולמיות, שאינם בורסות, לשורותיה. 

 

הונג קונג רחוב תכשיטים
צילום: איריס הורטמן

HKIDA, שהוקם בשנת 2015, עורך לחבריו אירועים וסמינרים בתחומי המימון, הטכנולוגיה והחדשנות, וכן בנושא מגמות עדכניות בענף. הארגון אף מקים עבור חבריו פביליון בתערוכות בינלאומיות המתקיימות בהונג קונג.

 

נשיא בורסת היהלומים של הונג קונג, לורנס מה (Lawrence Ma), שמילא תפקיד חשוב בצירוף ה-HKIDA לשורות ה-WFDB, מסר כי "אני שמח מאוד לקבל בברכה את HKIDA לשורות הארגון. ה-WFDB הוא ארגון היהלומים הגדול בעולם. מטרתנו לחזק את תעשיית היהלומים העולמית, ולכן אנו מעוניינים לצרף שחקנים חשובים לשורותינו".

 

תערוכת התכשיטים והיהלומים HKTDC
צילום: HKTDC

נשיא HKIDA, ראג'ו שאה (Raju Shah), מסר כי "אנחנו נרגשים מאוד להצטרף ל-WFDB. ה-HKIDA מבקש לשלב כוחות עם תעשיית היהלומים הבינלאומית, ומחויב לתמוך במאמצי ה-WFDB להגן ולקדם את תעשיית היהלומים ברחבי העולם, בסביבה המאתגרת והמשתנה ללא הרף של ימינו".

 

נשיא ה-WFDB בפועל, יורם דבש, אמר כי "אנחנו שמחים מאוד שאיגוד היהלומים ההודי בהונג קונג הצטרף כחבר לפדרציה העולמית של בורסות היהלומים. ה-HKIDA מייצג עשרות חברות יהלומים, המהוות כוח משמעותי בתעשיית היהלומים. ככל שנצרף עוד חברים ל-WFDB, כך נהיה חזקים יותר יחד".

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן