יורם דבש נשיא בורסת היהלומים

נשיא בורסת היהלומים משבח את מכירתה של R2Net לסיגנט

נשיא בורסת היהלומים הישראלית יורם דבש שיבח את מכירתה הצפויה של R2Net, הבעלים של פלטפורמת מכירות היהלומים באינטרנט ג'יימס אלן (JamesAllen.com), לענקית התכשיטים סיגנט (Signet). סיגנט רוכשת את R2Net, הבעלים של ג'יימס אלן, בעסקת מזומן עבור 328 מיליון דולר.

 

ל- R2Net קשרים חשובים לתעשיית היהלומים הישראלית. R2Net הוקמה על-ידי היהלומן עודד אידלמן כרשת לשיווק יהלומים. עם הזמן הפכה, תחת המותגים ג'יימס אלון וסגומה, לאתר מוביל במכירות, המציע פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לכלל תעשיית היהלומים. אמנם מטה החברה ממוקם בארה"ב, אך מרכז החדשנות של החברה ממוקם בישראל.

 

נשיא בורסת היהלומים הישראלית שמואל שניצר אמר: "מכירתה של R2Net לסיגנט היא ציון דרך חשוב לתעשיית היהלומים הבינלאומית. היא מדגימה את החזון ורוח החדשנות של התעשייה, ומשלבת בין החוזקות של שני העולמות – בסיס קמעונאי חזק ויכולת טכנולוגית מתקדמת. R2Net תמיד הובילה במקוריות, חדשנות טכנולוגית ומקצועיות, ומהווה דוגמה לתעשייה כולה".

 

"אנחנו מאמינים שחדשנות היא המפתח להצלחה בתעשייה שלנו, ובורסת היהלומים הישראלים מאמצת חדשנות בכל ליבה. אנחנו מצדיעים לאיחוד הזה, ומצפים להמשך שיתוף פעולה עסקי פורה".

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן