kay art 49

סיגנט רכשה את אתר שיווק היהלומים R2NET ב-338 מיליון דולר

ענקית התכשיטים סיגנט רוכשת את R2Net, הבעלים של ג'יימס אלן, בעסקת מזומן עבור 328 מיליון דולר. R2Net היא גם הבעלים של חברת סגומה, שפיתחה טכנולוגיה לצילום והצגת תכשיטים בתלת-מימד. אתר ג'יימס אלן מתבסס על טכנולוגיית התלת-מימד של סגומה.

 

"זוהי רכישה אסטרטגית עבור סיגנט", אמרה וירג'יניה סי. דרוסוס, מנכ"ל סיגנט. "המותג של ג'יימס אלן והטכנולוגיות, כמו גם הגישה החדשנית של R2Net, מספקים הזדמנות ייחודית להגביר את היכולות הדיגיטליות שלנו וליצור חווית קנייה מיוחדת. ביחד, נגדיר מחדש את חוויית קניית התכשיטים […]".

 

R2Net נוסדה ב-2006 על ידי עודד אידלמן, ג'יימס שולץ, מישל סיגלר ודיון לדרמן. אדלמן, מנכ"ל R2Net, אמר: הקמנו את ג'יימס אלן במטרה להציע טבעות יפות, פשטות, מבחר, שקיפות במחירים וערך לצרכנים ברשת. אנו מאמינים כי איחוד הכוחות עם סיגנט יאיץ את הצמיחה של ג'יימס אלן והעסקים הנוספים של R2Net, וימשיך להתבסס על התרבות הייחודית והטכנולוגיה שלנו […]".

 

העסקה צפויה להיסגר ברבעון השלישי של 2018. לאחר הרכישה, R2Net תמשיך לפעול כחטיבה עצמאית של סיגנט וההנהלה הבכירה שלה צפויה להישאר בתפקידה. בנוסף לתפקידו כמנכ"ל R2Net, אידלמן ימונה גם ליועץ החדשנות הבכיר של סיגנט.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן