נשיא בורסת היהלומים ניסים זוארץ

ניסים זוארץ נבחר לנשיא בורסת היהלומים

ניסים זוארץ, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים בישראל והבעלים של חברת DN יהלומים, שזכתה בתואר יצואנית מצטיינת 3 פעמים בעשור האחרון, נבחר לנשיא בורסת היהלומים הישראלית, כך אישרה האסיפה הכללית ה-74 של הבורסה, שהתכנסה אתמול (שני).

 

האירוע התקיים בנוכחות ראשי הענף, נשיאי כבוד וחברי הנהלת הבורסה, ובראשם נשיא הבורסה היוצא, מר בועז מולדבסקי, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים והנשיא הנכנס, מר ניסים זוארץ , ויו״ר מכון היהלומים, מר ארנון יובל.

 

זוארץ, בן 50, נשוי+3 ותושב הרצליה, מסר כי "אני גאה ונרגש להיכנס לתפקיד נשיא הבורסה ליהלומים בעת כל כך חשובה וגורלית. זו שליחות של ממש לקחת את המושכות, להוביל את הבורסה קדימה ולהשפיע על עתידו של ענף היהלומים בישראל".

 

הנשיא החדש של הבורסה הוסיף כי "כבר 28 שנה שאני מקדיש את חיי לענף היהלומים היקר שלנו ואני מתחייב להמשיך ולפעול למענו. זו ללא ספק תקופה מלאת אתגרים למדינה ולענף היהלומים בפרט, אשר נמצא במשבר חריף ודורש שיקום ותוכניות יעודית שתצמיח אותו חזרה. אני מאמין כי בחדשנות, יצירתיות, עבודה נכונה ושקיפות מלאה, נצליח לצאת לדרך חדשה ולהבטיח את עתיד המקצוע גם לדור הצעיר. בהזדמנות זו ברצוני להודות לחברות וחברי הבורסה היקרים שתמכו בי ועודדו את כניסתי לתפקיד נשיא הבורסה".

 

יו"ר מכון היהלומים, מר ארנון יובל, בירך את הנשיא החדש לרגל בחירתו לתפקיד. "אני מאחל בהצלחה רבה למר ניסים זוארץ, שהוא האיש הנכון להוביל את הבורסה בתקופה המאתגרת הנוכחית. עם הניסיון והידע של ניסים, ובשיתוף פעולה עם כל הגופים בענף, אני משוכנע שנדע להוביל בכוחות משותפים את ענף היהלומים הישראלי קדימה, לימים טובים יותר ועתיד מבטיח".

 

מנכ"ל מכון היהלומים, אביאל אליה, אמר כי "ניסים זוארץ הוא דמות מרכזית וחשובה בענף שלנו, ואני שמח לברך אותו על כניסתו לתפקיד נשיא הבורסה. יחד, נעבוד מסביב לשעון כדי לקדם את הענף שלנו, ולצאת יחד לדרך חדשה ומוצלחת".

 

בורסת היהלומים הישראלית ברמת גן (ShU studio / Shutterstock)

כתבות נוספות בנושא

חדשות הענף

דילוג לתוכן