יורם דבש נשיא בורסת היהלומים

יורם דבש נבחר בשנית לנשיא בורסת היהלומים

בורסת היהלומים קיימה אתמול (רביעי, 1 בנובמבר) בחירות להנהלת הבורסה, לוועדת הביקורת ולנציגי הדיירים. נשיא הבורסה המכהן, יורם דבש, הגיש את מועמדותו לקדנציה שנייה בתפקיד. באין מתמודדים נוספים, אושרה נשיאותו של דבש לקדנציה שנייה באסיפה הכללית שקיימה הבורסה ביום שלישי (31 באוקטובר). תעמולת הבחירות התנהלה באולם המסחר, באווירה צבעונית וחיובית, והבחירות עצמן נערכו באופן ממוחשב.

 

בדברי תודה לחברים על תמיכתם המלאה, כתב דבש בדף הפייסבוק שלו כי "הבחירות הסתיימו, ועכשיו – לעבודה. בימים הקרובים ניפגש כולנו – חברי ההנהלה, נציגי ועדת הביקורת, נציגי הדיירים – כדי לתכנן את הפעילות, לאייש תפקידים, ולנסח יחד את החזון שלנו לקדנציה הנוכחית ולענף היהלומים בכלל. אני מבטיח להמשיך ולשמור על אוזן קשבת ודלת פתוחה לכולם, ולפעול בכל הכוח כדי לקדם את הענף בכל הזירות האפשריות".

 

דבש נבחר לקדנציה של שלוש שנים נוספות כנשיא הבורסה. בשנתיים שבהן כיהן כנשיא, פעל רבות להקמת חממה טכנולוגית ומרכז מכרזים לגלם ומלוטש, להסכם עם רשות המסים, להוזלת עלויות לחברי הבורסה, לביצוע שיפוצים בבורסה ועוד.

 

יו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר, בירך על בחירתו מחדש של הנשיא דבש, ואמר כי: "אני מאחל ליורם להמשיך את עבודתו הברוכה לקידום ענף היהלומים הישראלי. ההצלחה שלו היא ההצלחה של כולנו".

 

בנוסף, נבחרו 16 נציגים חדשים-ישנים להנהלת הבורסה: שאשו בן ציון, בועז מולדבסקי, אמה ינובר, אייל פרוכטר, אשר אייזן, ניסים זוארץ, צביקה זמיר, עזרא בוארון, חני ישראל, הרצל סיטון, מאיר דלומי, אורי ספירו, שלמה אדן, פיליפ פריי, יחזקאל בלום ואייל יעקובי.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן