stock market art 11

S&P מעלה את דירוג האשראי של אנגלו-אמריקן

סוכנות דירוג האשראי סטנדרד אנד פור'ס (S&P) קבעה תחזית יציבה לאנגלו אמריקן (Anglo American), הבעלים של ענקית היהלומים דה בירס (De Beers). על פי דיווח ב-Mining Weekly, דירוג האשראי של אנגלו אמריקן עלה לטווח הקצר והארוך מ-BB+/B ל-BBB-/A-3. בנוסף, תחזית הדירוג הלאומי של דרום אפריקה לטווח ארוך עלתה מ-zaAA+ ל-zaAAA.

 

בהצהרה שפרסמה S&P, נמסר כי "על בסיס תכניות הוצאות ההון של אנגלו בשנים הקרובות, ועמדתנו כי החברה תתמיד בתשלום הדיווידנד הבסיסי ב-12 החודשים הקרובים, אנו צופים כי אנגלו תקצה את המזומן העודף לצמצום נוסף של חובה הנקי לכ-6 מיליארד דולר, עד סוף שנת 2018". בנוסף, מסרה סוכנות דירוג האשראי כי היא רואה את פרופיל הסיכון של עסקיה של אנגלו כ"משביע רצון".

 

מוקדם יותר החודש, דה בירס דיווחה כי במחזור המכירות השישי של 2017 מכרה יהלומי גלם בשווי 572 מיליון דולר, ובכך נשמרה "המגמה של ביקוש חיובי ועקבי ליהלומי הגלם של דה בירס בטווח רחב של קטגוריות". בחודש יולי דווח כי דה בירס הפיקה 16.1 מיליון קרט יהלומי גלם במחצית הראשונה של 2017, עלייה שנתית של 21%. הכנסות החברה במחצית הראשונה של השנה ירדו ב-4% ל-3.1 מיליארד דולר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן