אולם המסחר של בורסת היהלומים בהשקת תכנת המסחר GET DIAMONDS

הושקה תכנת מסחר חדשה לענף היהלומים הישראלי GET-DIAMONDS

 

GET-DIAMONDS מערכת המסחר החדשה של ענף היהלומים הושקה היום באולם המסחר של בורסת היהלומים בנוכחות נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש ויו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר ויהלומנים רבים.

 

 

נשיא בורסת היהלומים יורם דבש, המכהן כיו"ר ועדת פורטל ומסחר אלקטרוני אמר כי: "היום אנו משיקים את מיזם GET-DIAMONDS, מיזם ייחודי לענף היהלומים הישראלי, מערכת מסחר המאגדת את היהלומנים הישראלים יחד במקום אחד.

 

 

הצלחת המיזם תלויה בנו, אם כולנו נעבוד ונשתמש בו. אנחנו מצידנו ניזום, נדחף את הפרוייקט ונשפיע, אבל אתם צריכים לגבות אותנו ולהיכנס ולעבוד במערכת. שב- GET-DIAMONDS תהייה כמות משמעותית של יהלומים, מעל 100,000, כל מי שמחפש ידע שב- GET-DIAMONDS הוא יוכל למצוא יהלום, ויהלום ישראלי.

 

 

יו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר בהשקה של GET-DIAMONDS
צילום:אסף לב

חשוב שתדעו כי GET-DIAMONDS לא נבנתה רק עבור החברות הגדולות. היא מיועדת גם לחברות הקטנות, והיא ללא עלות. מעלים את מלאי היהלומים חינם למערכת. חברות המעוניינות בכך יוכלו לקבל תכנת ניהול מלאי חינם לשנה הראשונה. זו הטבה לכל מי שמעוניין לעבוד ב- GET-DIAMONDS ואין ברשותו תוכנה לניהול מלאי.

 

 

פרוייקט GET-DIAMONDS הוקם ע"י הצוות המקצועי של מכון היהלומים ברשות סמנכ"לית מערכות מידע, אורנה חייט וזו ההזדמנות להודות לה. תודה גם לעובדי בורסת היהלומים על העזרה בהשקה, למאיר דלומי וחיים כץ וליהלומנים שליוו את הפרוייקט מתחילתו, ליו"ר הוועדה הקודם בועז מולדבסקי שהחל את הפרוייקט ותודה ליו"ר מכון היהלומים שמואל שניצר על הקצאת המשאבים למיזם."
דבש סיים את דבריו כשאמר: "הכוח שלנו הוא באחדותנו. אין בורסה בעולם שיש לה חשיבה כזו וארגון כזה ואין בורסה בעולם שיש לה מערכת כזו".

 

 

יורם דבש
צילום:אסף לב

נשיא הכבוד של בורסת היהלומים ויו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר אמר כי: "היום אנו חונכים מיזם חשוב ופורץ דרך שפותח על ידי מכון היהלומים עבור היהלומנים הישראלים. היום האתר מושק בישראל בלבד. ככל שיהלומנים רבים יותר יעבדו במערכת נהייה משמעותיים בעולם האינטרנטי. אינטרנט היום הוא הכרח ויש בו פוטנציאל גדול. ב- GET-DIAMONDS לכל יהלומן יש עמוד משלו בו הוא יכול להציג את החברה שלו, אפשרות להעלאת מלאי באופן אוטומטי או ידני, זהו חלון הראווה לענף הישראלי.

 

 

העבודה על המיזם החלה לפני כשנה בניצוחה של סמנכ"לית מערכות מידע אורנה חייט, בחסות היו"ר הקודם מוטי גנץ ויו"ר ועדת פורטל יורם דבש. שמחתי שיכולתי להשלים את המלאכה. מאחל הצלחה לכולכם".

 

 

 

מנכ"ל בורסת היהלומים, אלי אבידר תיאר את תכונות המערכת : "ניתן לחפש יהלומים, עם תמונות או בלי, עם תעודות או בלי, המלאי מתעדכן באופן אוטומטי, אך גם ניתן להעלות מלאי ידנית. עוד ניתן לראות ביקושים, להשתמש באינדקס חברות, ולמצוא רשימת קניינים.

 

 

ליהלומנים שרוצים להשתמש ב- GET-DIAMONDS הכנו סל הטבות כמו שימוש בתכנת ניהול מלאי חינם לשנה בחברות קומן, פנטזי, לוגאון-ברק, ואכדיה, הטבות והנחות בצילום יהלומים ע"י חברות הצילום שירטל, סגומה ו-The Works והנחות בחברות השילוח. צוות מכון היהלומים לרשותכם במתן עזרה בטלפון 52913 בהצלחה לכולם."

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן