שבוע היהלומים

לראשונה בשבוע היהלומים הבינלאומי: "יום השגריר"

 

בורסת היהלומים הישראלית (IDE) תארח מספר מכובד של שגרירים, קונסולים ונספחים כלכליים במהדורת החורף של שבוע היהלומים הבינלאומי שיתקיים בקומת המסחר של הבורסה ב-14-18 בפברואר.

בשעות אחר הצהריים של ה-16 בפברואר, יסיירו הדיפלומטים בקומת המסחר, יבקרו במוזיאון היהלומים ע״ש אופנהיימר, ינכחו במכירה פומבית של יהלומים ותכשיטים מרהיבים, ויבלו בקונצרט בתיאטרון היהלום הסמוך.

״ככל שמועד האירוע מתקרב, אנחנו משלימים את לוח האירועים של מהדורת החורף של שבוע היהלומים הבינלאומי״, אמר מנכ״ל IDE, מוטי בסר. ״בהזמנת אנשי הסגל הדיפלומטי ל׳יום השגריר׳, תהיה לנו הזדמנות להציג את כוחם ורב צדדיותם של עסקי היהלומים בישראל, ובכך ליצור מודעות גדולה בהרבה לתעשייה והמסחר שלנו״, ציין בסר. ״לעיתים קרובות הסגל הדיפלומטי המשרת בישראל מסייע בהשגת גישה עבור חברות ישראליות בשווקי הבית. אנחנו מצפים לסנוור את הדיפלומטים – ובנות זוגם – עם מה שיש לתעשיית וסחר היהלומים הישראלי להציע״.

 

מוטי בסר
צילום:Andrew Meyer

אבנר צופיוף, נשיא בית המכירות הפומביות הישראלי-צרפתי ״צופיס 1818״ התייחס ל״יום השגריר״ וסיפר שצופיס תקיים באירוע שתי מכירות פומביות. המכירה הראשונה תכלול יהלומים מיוחדים והיא מיועדת לעסקים (B2B), והשנייה תכלול תכשיטים מרהיבים ותפנה לציבור הרחב (B2C) . ״הצפייה בפריטים תתקיים בימים שלפני המכירות הפומביות, וב-16 בפברואר נקיים מכירה פומבית על פי דרישה, כלומר – של הפריטים שנבחרו במהלך הצפיות״, סיפר צופיוף, שיזם את ״יום השגריר״.

״המכירות הפומביות יתקיימו בתיאטרון היהלום, לפני הקונצרט של התזמורת הקאמרית של תל אביב בניצוחו של רונן ניסן, המנהל המוזיקלי של המקהלה הקאמרית והתזמורת הקאמרית של טול, אוסטריה״, ציין בסר. ״רונן, שהוא בנו של חבר ועדת שבוע היהלומים הבינלאומי ונשיאה לשעבר של בורסת היהלומים הישראלית לאבני חן ויהלומים משה ניסן, יביא לנו רפרטואר של מוזיקה קלאסית קלה, כמה מעיבודיו הנודעים למוזיקה מסרטי הוליווד, ואולי כמה מעיבודיו למוזיקת לדינו״, אמר בסר.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן