סרטון קמפיין יהלומים של ה-DPA

צפו: שתי פרסומות חדשות של קמפיין היהלומים Real is Rare

איגוד מפיקות היהלומים (DPA) מציג שני סרטוני וידאו חדשים קצרים במסגרת קמפיין הפרסום הגנרי של יהלומים, Real is Rare.

 

הסרטון הראשון, שנקרא The Reveal ("התגלית"), שודר לראשונה במהלך טקס פרסי הגראמי הלטיני ה-18, ששודר ב-16 בנובמבר. לדברי איגוד מפיקות היהלומים, הסרטון מציג "פרשנות מודרנית לאהבה ויהלומים", כפי שנכתב ב-Rough & Polished.

 

https://www.youtube.com/watch?v=3ngJABRfzCY

 

סרטון הפרסום השני, ששמו The Other Party ("הצד השני" או "המסיבה השנייה"), שודר לראשונה בטקס פרסי המוסיקה לשנת 2017, ששודר ב-19 בנובמבר ברשת ABC. שני הסרטונים יוצרו בשיתוף סוכנות הפרסום Mother New York, ומלווים בצילומים לפרינט, לדיגיטל ולחנויות.

 

https://www.youtube.com/watch?v=W_6dVzGGsuA

 

 

סמנכ"לית השיווק של איגוד מפיקות היהלומים, דברה מרקורדט (Deborah Marquardt), מסרה כי "שני הסיפורים החדשים הללו הם התפתחות טבעית של הקמפיין שלנו. הם מראים כיצד רגעים אוניברסאליים מוכרים של קשר רגשי, ועם זאת מיוחדים ואישיים, ראויים ליהלומים. לקהל ניתנת הצצה ל'רגעי זוגיות' פרטיים, שבהם היהלום ממלא תפקיד מהותי בסיפור, ומביע את אהבתם, חייהם יחד, והמחויבות שלהם זה לזו. The Other Party הוא סרטון רומנטי, שובב, על זוג צעיר מאורס, ואילו The Reveal מציג את הרגעים הפרטיים בבית, של זוג נשוי".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן