טבעת יהלומים של דלומי

קבוצת דלומי: מליטוש סוואנה ועד קולקציית גולדן דיאמונד

 

במה מתמחה קבוצת דלומי?
״קבוצת דלומי היא חברה בינלאומית בעלת רשת הפצה עולמית, שלה מתקני ייצור בבוצואנה, ישראל, סין והודו, וכ-450 עובדים מקצועיים ברחבי העולם. דלומי, שהוקמה בשנת 1960, היא חלק מקבוצת החברות בעלות הסייט של דה בירס מאז 1993 ויש לה סייט נוסף מבוצואנה מאז שנת 2007.

״דלומי מייצרת מגוון רחב של מוצרי יהלומים: החל מיהלומים מלוטשים במגוון צבעים ואיכויות וכלה בקולקציות תכשיטים ממותגות חדשניות ומעוצבות להפליא. החברה משווקת את מוצריה בעולם באמצעות משרדיה בארה״ב, אסיה ואירופה. דלומי מציעה ללקוחות מבחר פתרונות תכשיטים מוגמרים, כמו גם חומרי הדרכה וסיוע ביחסי ציבור ושיווק.

 

״המותג העיקרי של דלומי הוא יהלום סוואנה (Swana Diamond), ליטוש ייחודי שעליו רשמה פטנט וכולל 89 פיאות וכוכב מושלם בקודקודו, אשר מעניק לאבן ברק נהדר ואש פנימית. יש רק קומץ בעלי מקצוע נבחרים בבוצואנה שהוכשרו לייצר את הליטוש הזה. בתוך כשנתיים בלבד, סוואנה הפך ממותג שנמכר בעיקר באסיה לכדי מותג בינלאומי מובחר, שנמכר בארה״ב ובאפריקה.

 

"דלומי גם פיתחה התמחות ביהלומים צהובים טבעיים במהלך 20 השנים האחרונות, ויצרה את קולקציית גולדן דיאמונד (Golden Diamond Collection) – מותג יוקרה שעשוי מ-100 יהלומים צהובים טבעיים. כל פריט עשוי בהתאמה אישית בהתבסס על התכונות היחודיות של היהלום המרכזי הנבחר. ממש כמו שאין שני לקוחות דומים, כך אין שני פריטים בקולקציה הזהים זה לזה, מה שהופך כל תכשיט יחיד במינו לרכוש מעורר הגאווה של הלקוחות אניני הטעם״.

 

כיצד דלומי מבדלת את עצמה מחברות אחרות בעלות מומחיות דומה?
״המותגים שלנו יחודיים ואנו מציעים לשותפים הקמעונאיים שלנו הצעות מכירה יחודיות. אנחנו משקיעים במותגים שלנו מזה מספר שנים. הודות להיסטוריה הארוכה שלנו בתחום היצור והמכירה של טווח שלם של יהלומים צהובים, יש לנו ניסיון שאין למתחרים בכל הנוגע לשיפור יופיים של היהלומים באמצעות ייצור ושיבוץ. פיתחנו מגוון שירותים המבוססים על המומחיות שלנו, הכוללים את מותג גולדן דיאמונד, מפגשי הדרכה המוצעים לשותפינו ומרכז המו״פ שלנו בהונג קונג, המסייע במתן משוב לגבי השיטות הטובות ביותר לשבץ את היהלומים בקולקציות תכשיטים. בכל הנוגע לסוואנה, אנחנו מתמקדים במגזר היהלומים בעל הצמיחה הגדולה והמהירה ביותר: תכשיטי כלות״.

 

מהם השווקים המרכזיים שלכם?
״אסיה וצפון אמריקה. אנחנו משתתפים בתערוכות מקצועיות בהונג קונג במרץ, יוני וספטמבר, כמו גם ב-JCK Vegas״.

 

האם אתם משווקים לעסקים אחרים או לצרכן הסופי?
״יש לנו שותפים קמעונאיים שלהם אנחנו מוכרים. השותפים הקמעונאיים של סוואנה זוכים בבלעדיות גיאוגרפית״.

 

תודה לכם קבוצת דלומי.

 

לחצו כאן לצפיה בגלריית התמונות המלאה של קבוצת דלומי

עקבו אחרי קבוצת דלומי כחברת החודש של מכון היהלומים הישראלי בפייסבוק

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן