idwi2017 artWP 4600298

צפו בסרטון: סיכום שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל

 

 

שבוע היהלומים הבינלאומי ה-6 בישראל, שנערך בבורסה בשבוע שעבר, היה המוצלח ביותר עד כה. בשבוע היהלומים השתתפו מאות מציגים וקניינים מישראל ומרחבי העולם, שביצעו עסקאות רבות באולם המסחר, והשתתפו בשורה של אירועים חשובים, שהבליטו את עוצמתו של ענף היהלומים הישראלי.

שבוע היהלומים נפתח בטקס פתיחה מרשים בהשתתפות שר התיירות, יריב לוין. במהלכו, בלט סידור מחדש של אולם המסחר, שיחד עם מערכת החיפוש הממוחשבת Get Diamonds, הציב את שבוע היהלומים בליגה של תערוכת היהלומים הגדולות והחשובות בעולם.
במהלך האירוע, התקיים מפגש של נשיא הבורסה יורם דבש, ונשיא אלרוסה אנדריי ז'ארקוב (Andrey Zharkov) עם חברי הבורסה, שבו הכריזו על הידוק שיתוף הפעולה בין הגופים. ביומו השני של האירוע, נפתח רשמית מרכז המכרזים הבינלאומי של הבורסה, שיארח טנדרים רבים של יהלומי גלם ויהלומים מלוטשים. בנוסף, נחתם מזכר הבנות עם התאחדות יצרני התכשיטים של הונג קונג, ונערך מפגש עם מנכ"ל איגוד מפיקות היהלומים (DPA), ז'אן מארק ליברהר (Jean-Marc Lieberherr).
לא רק עסקים היו בשבוע היהלומים. במהלכו התקיים אירוע קבלת פנים מרשים במלון ליאונרדו סיטי טאוור, וכן נערך טיול לירושלים, שאפשר לקניינים רבים ליהנות מביקור בלתי נשכח בעיר הקודש.
נתראה בשנה הבאה!

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן