מתחם הבורסה ליהלומים

הבורסה מפרסמת סרטון וידיאו שני לקראת שבוע היהלומים

בורסת היהלומים הישראלית פרסמה סרטון וידיאו שני המזמין מציגים וקניינים מרחבי העולם להשתתף בשבוע היהלומים הבינלאומי ה-6, שיתקיים בישראל ב-13-16 בפברואר 2017.

 

שבוע שעבר, הודיעה בורסת היהלומים כי תשיק באופן רשמי את מרכז הטנדרים הבינלאומי במהלך שבוע היהלומים, ב-14 בפברואר 2017. שבוע היהלומים הבינלאומי יארח שלושה טנדרים חשובים של יהלומים מלוטשים ויהלומי גלם, שיערכו אלרוסה (Alrosa), י. הניג (I. Hennig) וקוין (Koin). ביקור של נשיא אלרוסה, אנדריי זרקוב (Andrey Zharkov) כאורח כבוד בשבוע היהלומים, תוזמן כך שייערך במקביל לפתיחתו של מרכז הטנדרים.

 

בורסת היהלומים צופה כי שבוע היהלומים הקרוב ישבור את שיאי הנוכחות בכמה מאות משתתפים. בשבוע שעבר, אמר חיים וולנר, יו"ר המארגנת של שבוע היהלומים בישראל, כי עד כה נרשמו קניינים מיותר מ-20 מדינות, כולל ארה"ב, בריטניה, גרמניה, סין והודו. "רוב בנרשמים הגיעו מהמדיה החברתית, שבה ביצענו קמפיין מאוד פעיל. אחוז גבוה מורכב ממשתתפים חוזרים, אבל אנו רואים גם קניינים חדשים רבים, וזה מעודד מאוד", אמר.

 

וולנר הצביע גם על כמה מהמאפיינים החדשים שנוספו השנה: "טנדרים של יהלומי גלם ויהלומים מלוטשים, תכנית חברתית עשירה, סיורים בחינם לאתרי תיירות בירושלים וים המלח. זאת, בנוסף לשלושה לילות בחינם בבית מלון". הוא הוסיף כי "קניינים יודעים שיוכלו למצוא ליטושים מיוחדים, גדלים מיוחדים, צבעי פנסי, לייאאוטים, סדרות ועוד. זו תמיד הייתה האטרקציה העיקרית, והיא מניעה את ההתייצבות לאירוע גם השנה".

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן