יורם דבש נשיא בורסת היהלומים

נשיא הבורסה יורם דבש בראיון ראשון

 

"כשנודעו לי תוצאות הבחירות היו המון התרגשות, המון אדרנלין, שמחה גדולה, ויחד עם זאת הרבה תוכניות לעתיד. אני יודע שנטל האחריות כרגע עלי. יש לי המון שמחה בלב ואמונה שאוכל לעמוד בציפיות של הציבור", כך אמר נשיא הבורסה הנכנס, יורם דבש, בראיון הראשון בתפקיד. "הדבר הראשון שעשיתי היה להתקשר להורי. אנשים עשירים בחכמת חיים ובדרך הארץ שתמיד הראו לנו את הדברים החשובים בחיים. זה הבסיס שלאורו התחנכתי וגדלתי", אמר.

לדברי הנשיא דבש, שהתראיין לאתר בורסת היהלומים הישראלית, ותיקי הבורסה היו תמימי דעים ביניהם בקשר לאפשרות הנהגת הבורסה על ידי דור הביניים: "בגילי בשביל הצעירים אני נחשב מבוגר ובשביל המבוגרים אני נחשב צעיר. אני באמת דור הביניים. היתה אחדות דעים בין הוותיקים שהגיע הזמן שדור הביניים ייקח את ההנהלה, יוביל את הבורסה יצעיר אותה, יעשה אותה יותר טכנולוגית, יותר הייטקית ויותר רעבה".

בראיון התייחס הנשיא הנכנס גם לשילוב המוצלח בין החברים הוותיקים והצעירים בהנהלת הבורסה החדשה. "יש לי המון כבוד לדור שהקים את הבורסה. יש לנו פה קומפלקס מקסים ואווירה עסקית נהדרת. בנו פה המון דברים שאני יכול לעמוד ולהצדיע להם. אבל עכשיו אנחנו צריכים לקחת את ספינת הדגל שנקראת בורסת היהלומים למקומות הרבה יותר גבוהים, ואנחנו נעשה את זה. יש לנו נבחרת מצוינת. שילוב של צעירים וותיקים. חשוב מאוד שיש את הוותיקים שמכירים את המערכת מבפנים, וחשובים מאוד הצעירים שהם חדורי מוטיבציה. אני חושב שיש לנו שילוב נכון שבעזרתו נוכל לקחת את הבורסה למקומות יותר גבוהים".

בדבריו הודה ובירך דבש את שמואל שניצר, קודמו בתפקיד נשיא הבורסה ונשיא כבוד של הבורסה ואמר: "אני רוצה להודות לשמואל על השנתיים בהן ניווט את הבורסה באחת התקופות הקשות ביותר בארץ ובעולם. שמואל אחרי 4 קדנציות בהן שירת את הציבור, נתן מעצמו מעל ומעבר. יש לי המון כבוד והערכה אליו ואני מאחל לו הצלחה רבה".

את דבריו סיים דבש בברכה לציבור החברים ואמר: "אני מאחל לכל חברי הבורסה, שנה של פוריות והצלחה והרבה שפע בבורסת היהלומים".

באדיבות אתר בורסת היהלומים הישראלית

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן