יהלומי צבעוניים ולבנים של מוטי קאשי

מוטי קאשי יהלומים: צבעוניים, לבנים וגדולים

https://youtu.be/https://youtu.be/fSvEVMLgWrE

 

חברת מוטי קאשי הם יצרני יהלומים גדולים מעל ל-3 קרט ומעלה. החברה מייצרת יהלומים לבנים ויהלומים צבעוניים.

 

במקביל למגוון היהלומים העשיר והאיכותי החברה מתמחה גם בליטוש וייצור יהלומים נדירים בגודלם, נדירים בצבעם או בליטושי פנטזי יוצאי הדופן.

 

למוטי קאשי ספקים ייחודיים ליהלומי גלם, שמגיע ממקורות ראשונים. בנוסף, רוכשת החברה יהלומים מהשוק ברחבי העולם. היהלומים המלוטשים שהחברה רוכשת עוברים שיפור מבחינת הליטוש על מנת שיעמדו בסטנדרטים הגבוהים של החברה. תודות למחירים אטרקטיביים ויהלומים ייחודיים שאין שני להם בשוק, המלאי של החברה ידוע כמאגר המשובח בעולם של יהלומי השקעה (investment diamonds).

 

החברה גם שומרת על מלאי מגוון המתאים להשקעה ארוכת טווח וגם לשיבוץ בתכשיטים. בנוסף ליהלומים עוסקת החברה באבני חן וייצור תכשיטים. לחברה מגוון תכשיטים בעיצובים שונים המשלבים יהלומים ואבני חן.

 

בתחום התכשיטים מציעה מוטי קאשי שירות מיוחד – עיצוב תכשיט ייחודי, יצירה חד פעמית הנבנית סביב ועבור היהלום, שנרכש מבית KASHI DIAMONDS. בפני הלקוח עומדת האפשרות להיות מעורב בתהליך יצירת התכשיט, מתחילת העיצוב ועד התוצאה הסופית, בהתאם לבקשותיו וצרכיו.

 

חברת מוטי קאשי נוסדה בשנת 1973 ע"י מוטי קאשי, דור ראשון בענף היהלומים ודור שני במכירת תכשיטים. מוטי קאשי בנה במו ידיו חברת יהלומים לתפארת עם סניפים בארצות הברית, תאילנד, והונג קונג.
החברה היא מפעל משפחתי אבל פועלת ביעילות, שקיפות, ובסטנדרטים של חברה ציבורית. ילדיו של מוטי קאשי לוקחים את החברה צעד קדימה ובונים לה נוכחות ברשת עם אתר מכירות ואפליקציה בסלולר.

 

אחת מהיצירות שחברת מוטי קאשי גאה בהם הוא שעון יד שהוא תכשיט הנקרא: THE TRIANGLE DIAMOND WATCH
השעון עוצב לבקשת לקוחות החברה בשיתוף פעולה בין רועי קאשי ואמנה גוב עילאי, מעצבת המתמחה בעיצוב יוקרה בהתאמה אישית.
השעון עשוי מיהלום גדול ומרשים במשקל 13.94CT , בעל מבנה משולש מיוחד, מרכזו בליטוש שולחן והיקפו פסטות מנצנצות מלאות חיים. יהלום יוצא דופן עם נוכחות ואופי.

 

אומר רועי קאשי: "היהלום המיוחד הזה, דרש עיצוב מיוחד לכן לאחר בדיקה וקבלת אישור מהצוות המקצועי של החברה, החלטנו שניתן לקדוח חור במרכז האבן, על מנת לחבר את המנגנון מתחת אל המחוגים שינועו על גבי המשטח מעל, וזאת מבלי לפגוע או לפגום ביהלום.

 

בשעוני יוקרה לא קשה למצוא שפע עיצובים מיוחדים, אבל לוח שלם שבנוי כולו מיהלום אחד – זה כבר נדיר One Of A Kind."

 

"יחד עם המעצבת החלטנו להדגיש בעיצוב את צורתו המיוחדת של היהלום וכך הוקפה האבן המרכזית במבנה יהלומים שממשיך את כיוון החיתוכים והפאות בצורה שתדגיש את חיתוך המשולש המיוחד. בכדי להעשיר העיצוב נוסף גובה ותלת ממדיות, נעזרת בזוויות קיפול ויצירת גבהים שונים. הדבר יצר אפקט זרימה מבחוץ כלפי המרכז. הכל מצביע ומתנקז פנימה – הפוקוס נשאר על האבן".

 

כוכבת הקולנוע הסינית סיסלי צ׳וי עונדת תכשיטי יהלומים של מוטי קאשי
במהלך תערוכת התכשיטים הבינלאומית HKTDC שנערכה בהונג קונג במרץ 2015, ענדה כוכבת הקולנוע הסינית סיסלי צ׳וי (Sisley Choi) שרשרת יפהפיה שעוצבה ונוצרה על ידי רועי קאשי מיהלומי קאשי. התכשיט המדהים הזה נבחר מבין 10,000 מציגים לשמש כמוצג המרכזי בארוחת ערב חגיגית שנערכה במהלך התערוכה.

 

כדור שלישי ליצרני יהלומים ומעצבי תכשיטים, רועי קאשי, בוגר בית הספר להנדסה באוניברסיטת סטנפורד, שלמד קורסים בעיצוב מוצר, בחר בקפידה כל אחד מהיהלומים ששובצו בשרשרת. המוטיב המרכזי בעבודתו הוא התמקדות בניגוד, ולעיתים קרובות הוא מדגיש ניגודים באמצעות התמקדות בהם.

 

השרשרת והעגילים מהווים שילוב מקורי של סגנונות אמנותיים מיושנים עם התרבות האסייתית וההינדית המסורתית מצד אחד, ותכשיט עכשווי, אופנתי ומודרני מאידך. התכשיטים מקושטים בעיצובי פרחים מעוגלים וכוללים צורות של מרקיז, אגסים ופרחים בצירופים שונים של קווים מעוגלים וכוכבים. יחדיו, הצורות הללו מייצגות אשליות ונצנוצים מושכים ומבריקים. הניגוד בין ישן, עתיק ומסורתי יחד עם ליטוש, יצור ומגמות עיצוב מודרניים ועכשוויים הופך את הפריט הזה ליצירת מופת יחידה במינה.

 

למוטי קאשי מגוון התכשיטים למכירה, תכשיטים המשלבים יהלומים ואבני חן ממלאי החברה. את התכשיטים ניתן לראות ולקנות באתר: http://www.kashijewelry.com/

 

את המוצרים של חברת מוטי קאשי ניתן לראות בתערוכת JCK לאס ואגס הקרובה, ביתן מס B5632.

את מגוון היהלומים הייחודיים של חברת מוטי קאשי ניתן לראות בדף: http://www.fancycolordiamonds.me/diamond-search
למידע נוסף על חברת מוטי קאשי ניתן למצוא באתר החברה http://www.fancycolordiamonds.me

 

כמו כן ניתן להוריד את אפליקציית יהלומי קאשי לאייפון. אפליקצית אנדרואיד תצא בקרוב.

 

צפו בתמונות מוטי קאשי יהלומים

עקבו אחרי מוטי קאשי בפייסבוק

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן