יהלום צבעוני של עליה

יהלומי עליה: מיהלומים לבנים ויהלומים צבעוניים ועד לתכשיטי יהלומים

 

יהלומי עליה בע"מ הינה חברת סחר בינלאומי ביהלומים, המספקת ללקוחותיה באירופה, ארה"ב, אסיה והמזה"ת גישה למגוון רחב של פריטי יהלומים צבעוניים בתפזורת, יהלומים לבנים ותכשיטי יהלומים. יהלומי עליה מתמחה ביהלומים עם תעודות במשקל 1 קרט ומעלה. החברה עובדת עם יהלומים עגולים, יהלומים בליטוש פנסי ויהלומים צבעוניים.

 

 

יהלומי עליה מציעה מגוון רחב של ליטושים, החל מהסטנדרטיים – כמו בריליאנט עגול, פרינסס, מרקיזה, אמרלד (מרובע), אובאלי, טיפה ויהלומים בליטוש לב – וכלה בהזמנות לליטוש מיוחד, כמו אשר או ליטושים בהתאמה אישית. בכל הנוגע ליהלומים בתפזורת, עליה מציעה את "הליטוש האידאלי" היפהפה, הידוע גם בשם "לבבות וחיצים", המדורג רשמית על ידי המעבדה הגמולוגית היוקרתית American Gem Society Laboratory (או AGS) – היחידה המדרגת ליטוש יהלומים. כל יהלום בליטוש אידאלי מגיע עם דו״ח דירוג AGS משלו, וכולל חריטת לייזר מזהה.

 

מבחר היהלומים הצבעוניים שמוצע באתר החברה, כולל יהלומים צהובים, ורודים וכחולים. משקל היהלומים נע בין 120 קרט והם זמינים בעוצמות צבע מגוונות – מעז ועד עמוק.החברה, המונה צוות של שישה אנשי מקצוע, היא בעלת מסורת ארוכה בתעשיית היהלומים. במשך למעלה מ-60 שנה שעליה יהלומים מספקת סחורה ללקוחות ברחבי העולם.מקור היהלומים של החברה בשווקים בישראל, בלגיה וארה״ב, כמו גם מיצרנים אחרים. עליה יהלומים היא משתתפת קבועה בתערוכות מקצועיות ומזמינה חברות אחרות ליצור עימה קשר בדרכים המפורטות לעיל, על מנת לקבוע פגישה באחת התערוכות.

 

״החשיבה שמנחה אותנו היא קוסמופוליטית והשוק אליו אנו פונים הוא העולם כולו. החלטנו להיות בינלאומיים מההתחלה, כך שזה נתן לנו יתרון מובהק בהפיכת השירות שלנו מותאם מקומית לצרכי הלקוחות״, הסביר נציג החברה.

 

החברה אמנם פועלת כסיטונאית, אבל משרתת גם לקוחות פרטיים מיוחדים וחשובים במיוחד מרחבי העולם. "סימני ההיכר שלנו הם שירות, מחיר ודיסקרטיות״, הסביר נציג החברה. ״AliyaDiamonds.com מבינה את החשיבות והרגש הכרוכים בהענקת תכשיט יקר במתנה – הן לנותן והן למקבל. במשך שנים רבות של מתן שירות ללקוחותינו והכשרת עובדינו ברחבי אסיה, ארה"ב, אירופה והמזה״ת – מניו יורק, לוס אנג׳לס, לונדון, טאיפה, ג'קרטה, בלגיה ותל אביב – להפוך למומחים גמולוגיים, הוכיחו שהלקוחות מרגישים בטוחים ומרוצים יותר מהרכישה שלה אם הם מודעים לאיכות ולערך של היהלומים בתפזורת או היהלומים הצבעוניים שהם קונים״.

 

ראו את היהלומים והתכשיטים של יהלומי עליה.

עקבו אחרי יהלומי עליה כחברת החודש של מכון היהלומים הישראלי בפייסבוק.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן