יהלום מלוטש בצורת לב

יהלומי דניר: מעניקה שירות לסלבריטאים, אספנים וסוחרי יהלומים

 

יהלומי דניר, המתמחה ביהלומים צבעוניים טבעיים מכל הגדלים והאיכויות, רוכשת את היהלומים שלה בישראל ובעולם, ומספקת שירותים למגוון רחב של לקוחות – מסלבריטאים, דרך אספנים ומשקיעים וכלה בסוחרי יהלומים. החברה הוותיקה כבר ציינה יובל של פעילות ומתקרבת לחגיגות ה-60 שלה.

 

 

במה שונה החברה מחברות אחרות המתמחות ביהלומים צבעוניים טבעיים?
״אנו מתמקדים ביהלומים צבעוניים טבעיים בכל הגדלים והאיכויות. אנו גאים בשירות ואספקה מדויקת של המוצר הדרוש ללקוח, במיוחד בתחום המלה״

 

מיהם לקוחותיכם והיכן הם נמצאים?
״אנו משווקים לעסקים וצרכנים במערב אירופה, צפון אמריקה ורוסיה. מדיניות המחירים והמכירות שלנו מאפשרת לנו לפנות הן לתעשיה והן לצרכן הסופי. יש לנו אתר ייחודי, מאוד אינפורמטיבי ודידותי למשתמש; אנו חולקים את הידע שלנו במדיה חברתית וכתוצאה מכך אנשים שומרים על קשר איתנו רק כדי להישאר מעודכנים״.

 

מה בנוגע לתערוכות מקצועיות?
״אנו משתתפים בתערוכות הרבה פחות מאשר בעבר: לקוחות שמחפשים סחורה ספציפית רוצים תוצאות מיידיות ולא יכולים להרשות לעצמם לחכות לתערוכה הבאה. התעשיה הפכה להיות הרבה יותר דינמית, ופועלת על פי העקרון של ׳ממש בזמן׳ ולא ׳ממש במקרה׳״.

 

מהו מקור היהלומים שלכם?
״היהלומים שלנו מגיעים מרשת מגוונת מאוד של אנשי קשר שאנחנו מכירים ועובדים איתם כבר עשרות שנים ופרושים בכל רחבי העולם. אנחנו משיגים יהלומים גם מיצרנים אחרים, כך שכאשר לקוח מגיע אלינו הוא מקבל גישה לכל שוק היהלומים הצבעוניים הטבעיים״.

 

מה לגבי ייצור – של יהלומים ותכשיטי יהלומים?
״אנו מייצרים מעט מאוד בימים אלה. המסחר ביהלומים צבעוניים טבעיים פועל בצורה שונה מתעשיית היהלומים הלבנים או חסרי צבע הרגילים. בכל הנוגע לייצור תכשיטי יהלומים, אנחנו עושים זאת, אבל לרוב מדובר בפריטים מותאמים אישית שאנחנו מעצבים יחד עם הלקוח, כדי למטב את היהלומים״.

 

אנא ספר לנו קצת על דניר כסביבת עבודה
״אנו רואים את עצמנו ברי מזל לפעול בתעשיה שמתגאה בשלמות, ויש לה את התערובת יוצאת הדופן הזו בין מסחר ומערכות יחסים. מספר העובדים שלנו משתנה בהתאם לעונות השנה; הזמנות מיוחדות של כמויות גדולות של אבני מלה דורשות צוות מורחב, אבל יש לנו צוות פנימי קבוע של חמישה שכירים ושלושה פרילנסרים״.

 

למה כדאי לעבוד עם דניר?
״לכל יהלום יש יופי ייחודי נסתר משלו וככל שתהליך החיתוך והליטוש נעשה ביותר תשומת לב ואכפתיות כך בעליה של אבן החן הופך לחלק מהסוד. אנחנו מקשיבים ללקוחות הוותיקים שלנו ואכפת לנו מהעסקים שלהם. היתרונות של עבודה איתנו מבוססים על הידע העמוק שלנו בשוק היהלומים המסחרי, שמאפשר לנו למצוא יהלומים צבעוניים ולספק אותם ללקוחותינו במחירים תחרותיים ואטרקטיביים – במקרים רבים אפילו לפני שהיהלומים מוצעים בשוק הפתוח״.
לאתר חברת דניר

 

צפו בתמונות יהלומי דניר

עקבו אחרי יהלומי דניר חברת החודש של מכון היהלומים הישראלי.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן