יהלומים צהובים ויהלום לב

יהלומי אנדרה מסיקה: מתמחים בליטוש ולא מתפשרים על השירות

 

חברת אנדרה מסיקה מתמחה ביהלומים גדולים מלוטשים, עגולים ופנסי וגם ביהלומים צהובים. החברה פונה לצרכני היהלומים היוקרתיים והגדולים. החברה עוסקת בכל קשת התחומים הקשורים למסחר ביהלומים, מרכישת גלם, דרך ייצור, ועד שיווק.

 

 

אנדרה מסיקה החל דרכו בענף בגיל צעיר מאד, 14, ומהר מאד גילה כשרון למסחר. את החברה הראשונה ייסד אנדרה מסיקה בשנת 1972 בצרפת ובשנת 2003 העביר את מרכז החברה לישראל לאחר שעשה עליה. למרות השם, אנדרה מסיקה, החברה אנדרה מסיקה היא לא חברה של איש אחד. בחברה מועסקים בסניפי החברה בהונג קונג, בלגיה, צרפת כ- 120 עובדים.

 

תוכלו לפגוש פנים אל פנים את צוות חברת אנדרה מסיקה בתערוכות בהונג קונג, באזל, לאס וגאס ומומביי, וליצור איתם קשר באמצעות אתר האינטרנט של החברה ובאפליקציה סלולרית. החברה משווקת יהלומים לבנים עגולים ופנטזי וכן יהלומים צבעוניים צהובים.

 

יהלומי הגלם מגיעים לחברה מאפריקה ורוסיה ומעובדים במפעלי החברה באפריקה ובישראל. בראשית חודש יולי 2014 פתח אנדרה מסיקה מפעל ליטוש בישראל או יותר נכון להגיד בוטיק ליטוש. המפעל בנוי בתוך בנייני הבורסה על מנת להיות קרוב למשרדי החברה. המקום נבנה ברמה גבוהה תוך שימת דגש על איכות סביבת העבודה לעובדים ועם הציוד טכנולוגי איכותי תוצרת כחול לבן. במפעל גם מאפשרים הכשרה מקצועית ללוטשים צעירים.

 

המפעל עוסק בליטוש של יהלומים של שני קרט ומעלה, בכל הצורות, לבנים וצהובים. השאיפה להתמקד בייצור בחמישה קרט עד גדלים גדולים מאוד. הייצור יעשה עבור הצרכנים וכדי להשלים את רעיון הייצור לשם שיווק, מצלם אנדרה מסיקה את כל מה שקורה במפעל ומשדר ישירות ללקוחות.

 

בשנת 2013 קיבל מסיקה את תואר היצואן המצטיין לשנת 2012 מידי נשיא מדינת ישראל, שמעון פרס. מסיקה קיבל את הפרס בטקס מרשים שנערך בבית הנשיא בנוכחות ראשי התעשייה, בני משפחה, עובדי החברה ואורחים.

 

"ב-40 השנים הראשונות של חיי הייתי בצד של הלקוח, למדתי והבנתי את החשיבות של השירות הטוב ללקוח. על כן אנו שמים את הלקוחות שלנו במקום הראשון שנוכל לתת להם את השירות הטוב ביותר מגיע להם", אמר מסיקה.

 

לחצו כאן לצפיה בגלריית התמונות המלאה של יהלומי אנדרה מסיקה.

 

עקבו אחרי יהלומי אנדרה מסיקה כחברת החודש של מכון היהלומים הישראלי בפייסבוק.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן