H.S Diamond Logo

יהלומים ישירות מהיצרן לצרכן – H.S יהלומים

 

חברת H.S DIAMONDS נוסדה בשנת 1976 ומנוהלת על ידי הרצל סיטון. החברה עוסקת בליטוש ומכירת יהלומים מ -1.00-5.00 קרט בעיקר יהלומים עגולים ופנטזי בניקיונות גבוהים, SI1-VV2. השוק העיקרי של החברה הוא השוק האמריקאי.

 

"אנו דוגלים בניצול המרבי של היהלום בכדי להביא אותו לרמות הטובות ביותר. הניסיון שלי בליטוש בא לידי ביטוי בפיקוח על הליטוש של כל יהלום ויהלום. אנו רוצים לקוחות מרוצים. אין לנו שום כוונה שמכירה תהייה חד פעמית ולכן אנו תמיד באים לקראת הלקוח ומנסים לספק את רצונותיו״, סיפר הרצל סיטון.

 

HS יהלומים מייצרים יהלומים במפעל בישראל ומשווקת את הסחורה בכל העולם בעיקר בארצות הברית ובמזרח אסיה. "אני מאמין שהלקוחות מעדיפים לקנות אצלנו הן כי המחיר שלנו מאוד אטרקטיבי והן כי הם יודעים שהם קונים ישירות מהיצרן" אומר סיטון.

 

H.S diamonds מופיעה באופן קבוע בתערוכות ברחבי העולם בלאס ווגאס, ניו יורק וישראל, הכל בכדי לשמר על קשרים עם הלקוחות הקיימים וכמובן כדי ליצור קשרים חדשים בענף. מידע על החברה ניתן למצוא באתר שלה, בו ניתן למצוא גם גם מבחר של תכשיטים שהחברה מייצרת.

 

הרצל סיטון התחיל את דרכו בליטוש יהלומים ולאחר שצבר ניסיון עבר לעבוד בארצות הברית. במשך השנים התקדם ופתח משרד עצמאי בבורסת היהלומים. כיום ילדיו של הרצל סיטון, גיא וניר ממשיכים את דרכו בחברה והם אלה שלוקחים את החברה צעד אחד קדימה.

"דוגלים בניצול המרבי של היהלום בכדי להביא אותו לרמות הטובות ביותר"

"אנו ידועים כחברה שנותנת שירות אישי, מקצועי, אמין וישיר לכל לקוח שמגיע אלינו. כל פניה טלפונית בנושא רכישת יהלומים, על טיב ואיכות היהלום נענית. אשתף אתכם בסיפור שקרה לי לפני מספר שנים. שכנתי פנתה אליי וביקשה להעריך יהלום שנמצא ברשותה מספר שנים. היא סיפרה שאת טבעת היהלום קיבלה בירושה מסבתא רבא שלה. לקחתי את הטבעת לבדיקה במשרדנו והתברר שהיהלום המשובץ בטבעת הינו חיקוי זול וחסר ערך. מצאתי את עצמי במצב מאד לא נעים האם לחזור לשכנתי ולספר לה שהיהלום חסר ערך. הפתרון שמצאנו היה לשוחח עם בעלה על הנושא. הוא פתר את הבעיה כשרכש אצלנו יהלום לאשתו במקום החיקוי הזול שהיה בטבעת הישנה." מספר הרצל סיטון.

 

לאתר של חברת H.S יהלומים לחצו כאן

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן