יהלומי גלם אלכס דניאל

אלכס דניאל: יהלומי גלם במיון איכותי

 

חברת אלכס דניאל עוסקת במכירת גלם ובמכירת מלוטש עם תעודות. החברה מתמחה בעיקר באספקת גלם לפי קטגוריות קבועות, גדלים, צבעים ניקיונות וצורות, על פי מיונים קבועים. רכישת יהלומי הגלם נעשית נעשית על ידי החברה ממקורות בכל העולם, שלא בסייטים הגדולים של דה בירס ואלרוסה. את הגלם הממוין מוכרת החברה למפעלים בהודו, ישראל, בלגיה, יפן, ומדינות נוספות. הלקוחות הסופיים של החברה הם יצרני תכשיטים וחנויות ברחבי העולם, הנהנים ממחיר זול וממיונים באיכות טובה.

 

חברת אלכס דניאל ידועה באיכות מיון הגלם שלה: החברה מספקת מיוני גלם בהתאם לצורכי השוק וצרכי הלקוחות, גם במקרים בהם ההזמנה מיוחדת וקטנה. "הסיבה להצלחת החברה היא יכולת השמירה על מיונים מדויקים לאורך זמן, מיון שחוזר על עצמו שוב ושוב. כך שאין הפתעות והלקוחות שלנו יודעים למה לצפות. אנו מתאימים את המחירים בהתאם למחירי השוק והמיונים האיכותיים שלנו, ומתחרים בקלות בחברות אחרות. אנו משתדלים להתאים את המיונים כמה שיותר לצורכי הלקוח. המחיר הוא תנאי הכרחי להצלחת עסקה בתנאי שוק קשים במיוחד כמו היום, ולמרות זאת החברה מוכיחה כי היא יכולה לעמוד גם בשוק קשה בתחרות עם חברות גדולות ממנה. " אומר אלכס דניאל, מייסד ובעלי החברה.

 

החברה משתתפת בתערוכות בינלאומיות כבר כ-10 שנים, בעיקר בתערוכות שנערכות לאורך השנה בהונג קונג, ותערוכת לאס וגאס בארצות הברית, ומדי פעם בתערוכות נוספות.
באלכס דניאל מוכרים גם יהלומים מלוטשים עם תעודות. היהלומים המלוטשים משלימים את מבחר הגלם של החברה והוא מסופק בגדלים מ-0.30 ועד 10 קראטים, בליטושים עגולים, פנטזי ומרובעים, המלווים בתעודות גמולוגיות מהמעבדות המוכרות בשוק העולמי.את היהלומים המיועדים לליטוש בוחרים בחברה מתוך מלאי הגלם, והבחירה היא ביהלומים היפים והגדולים ביותר.

 

החברה קיימת כבר 25 שנה ואלכס דניאל מספר כיצד הגיע לעבוד ביהלומים : "בצעירותי הייתי אחד מגולשי הגלים הטובים בישראל. יום אחד בשובי מן הים, הגעתי לאסוף משהו מבורסת היהלומים וראיתי בחניית הבורסה המון מכוניות. המכוניות הכי יפות שראיתי אי פעם במקום כל כך קטן. הסתקרנתי ורציתי לדעת במה מדובר. אחרי שביררתי החלטתי שאני רוצה לנסות. באתי לראיון עבודה, כמובן שלא ויתרתי על גלישת הגלים בבוקר לפני הראיון, וכך הגעתי מהים לבורסה. לא היה לי איפה לשים את האופנוע ואת הגלשן השארתי אצל השומרים בכניסה. הגעתי לראיון עם כפכפים ובגד ים ובכל זאת התקבלתי לעבודה. עבדתי במקביל ללימודי התואר הראשון שלי ואחרי שלוש שנים החלטתי שאני רוצה לפתוח חברה משלי."

 

לפני כעשר שנים החליט אלכס דניאל לשווק את היהלומים באמצעות האינטרנט שהיה באותם הימים בחיתוליו. הוא היה בין הראשונים בישראל שהעמיד יהלומים למכירה באתר מקוון, וגם כיום חלק ממכירות החברה מתנהלות באמצעות האינטרנט.

 

"מה שמוביל את החברה זו אמינות, יושר, ועמידה מאחורי המילה. אלו יוצרים אמון בלקוחותינו. יותר מאלף לקוחות הפזורים ברחבי העולם, לקוחות המלווים אותנו כבר שנים ושנותנים אמון בחברה ובמוצר שהם מקבלים. אנו רוצים להמשיך לעבוד בסטנדרטים הגבוהים שקבענו לעצמנו ושלקוחותינו ימשיכו להנות מיהלומים איכותיים במיונים אחידים" מסכם אלכס דניאל.

 

 

לחצו כאן לצפיה בגלריית התמונות המלאה של יהלומי אלכס דניאל.

עקבו אחרי יהלומי אלכס דניאל כחברת החודש של מכון היהלומים הישראלי בפייסבוק

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן