יהלומים צבועים בוורוד

ויוויאל קולור ריווילד דיאמונד מתמחה ביהלומים צבועים

 

חברת ויוויאל קולור ריווילד דיאמונד (Vivial Color Revealed Diamonds), לשעבר בריזה ב. שיין, היא ספקית עולמית של יהלומים צבועים. ההיצע הייחודי של החברה משרת את כלל שרשרת האספקה בענף תכשיטי היוקרה – ממעצבים ויצרנים מובילים של תכשיטי יהלומי יוקרה וכלה בבתי אופנה ומותגים קמעונאיים משפיעים.

 

 

פלטת 14 הצבעים (14-Color Paletta) החלוצית של ויוויאל, היא תופעה ייחודית מסוגה בתעשייה, הכוללת יהלומים במבחר צבעים: כחולים, ירוקים, צהובים, קוניאק וגוונים מיוחדים על פי דרישה. הפלטה מספקת מענה לדרישה הגוברת בפלח שוק תכשיטי היוקרה ליהלומים בצבעים טבעיים, שאיכותם ללא דופי ומחירם תחרותי.

 

מה גורם המשיכה של יהלומים צבועים?
היום הכל מונע מצבע; אפשר לראות זאת כאשר מבקרים בתערוכות המובילות באירופה ובאסיה, שבהן אפשר לראות עד כמה צבע כבש את פלח שוק תכשיטי היוקרה. הגבולות בין אופנת יוקרה – שמאופיינת באותן מסורתי בצבעוניות עשירה – לבין תכשיטי יוקרה, הטשטשו. לכן, במקום להשתמש באבני חן צבועות לצד יהלומים לבנים, אפשר לבחור ביהלומים טבעיים צבועים כאלמנט עיצובי מוביל בטבעות, שרשראות, צמידים או עגילים. זו התפתחות הגיונית ולדעתנו, הפוטנציאל בשוק עצום.

 

מי קהל היעד המרכזי של מותג ויוויאל?
אנחנו רוצים להוות מקור חדש להשראה בקרב מעצבים ויצרנים של תכשיטי יוקרה, כמו גם בקרב בתי אופנה והנשים שאותן הם משרתים, אשר דורשות וראויות לקבל אפשרות להביע את טעמן האישי באמצעות הצבע של התכשיטים שהן עונדות.

 

מדוע Color Revealed?
בניגוד לאמונה הרווחת, מרבית היהלומים נכרים מעומק האדמה כיהלומים לבנים צעירים, לא כיהלומים צבעוניים בשלים. כל היהלומים הלבנים מכילים טווח סודי של צבעים, נסתרים מעין בלתי מזוינת, וממתינים להתגלות במהלך אלפי שנים. אם היהלומים הללו היו נשארים כמו שהם, בתנאים המתאימים, גם הם היו ״מבשילים״ בסופו של דבר ומגיעים לצבע המתוכנן, אבל מי יכול לחכות מיליון שנה עד שזה יקרה?

אנחנו בוויוויאל משלימים את מה שהטבע לא הספיק לעשות, ומדמים בצורה בטוחה את התנאים שמאפשרים לבע העתידי של היהלום הלבן להתגלות, באמצעות תהליך חשיפת צבע ייחודי.

 

במה היהלומים שלכם שונים מיהלומים משופרי צבע אחרים בשוק?
כיום ישנן מספר שיטות המשמשות את התעשיה ל״הבשלת״ יהלומים לבנים, על מנת לבצע את שינוי הצבע, וכולן סובלות מאיכות מוטלת בספק, סוגיות בטיחות ואתגרי הדירוּת (repeatability).

תהליך חשיפת הצבע הקנייני של ויוויאל מסמל את השיטה הראשונה אשר מדמה בהצלחה את תנאי הטמפרטורה והלחץ הנכונים אשר מתרחשים בטבע, על מנת להשיג את פטנציאל הצבע המולד של כל אבן – ועושה זאת בדיוק טוטאלי ובטיחות מוחלטת.

 

מה יתרונות העבודה עם ויוויאל?
היתרון הראשון הוא באיכות. אנחנו מתחילים במציאת היהלומים הטבעיים האיכותיים ביותר בשוק, ולכן המוצר שלנו תמיד יהיה משכמו ומעלה. חיוני לציין עוד, שלכל אבן יש פוטנציאל חשיפת צבע אחר. לא בכל אבן יכול להתגלות צבע כחול קרח או צהוב קנרית.

אנו מציעים פתרון מקיף: אנו מזהים את טווח הצבעים הפוטנציאלי של האבן; אנו מתמקדים בצבע טבעי ספציפי שאותו נגלה בהתבסס על דרישות הלקוח שלנו; ואנחנו מפקחים על התהליך מתחילתו ועד סופו, תוך הבטחת יכולת חיזוי מלאה ובטיחות מוחלטת. אין שום מיקור חוץ או עיגול פינות. זו המומחיות של ויוויאל משלב העיצוב ועד שלב המסירה.

 

איזה משתנים נוספים מבדילים ביניכם לבין ספקים אחרים?
הדירות (repeatability). אנחנו מסוגלים לייצר אלפי אבנים באיכות, ליטוש וצבע מסוימים, בהתאם למפרט המדויק של הלקוח. בין אם מדובר במהדורה מוגבלת של מעצב אקסקלוסיבי או בפריט בתפוצה נרחבת יותר, שמיוצר על ידי בית אופנה או יצרן תכשיטים מוביל – אנחנו יכולים לספק את ההזמנה בעונה הזו ובכל עונה, בהתאם לדרישות הצבע המדויקות.

 

כיצד תותירו חותם על תעשיית היהלומים הבינלאומית?
אנחנו רוצים לשנות את השיחה, ולהתקדם מהבלעדיות של צבע מקרי במסחר ביהלומי פנסי, שמיועד למעטים אל מהפכת חשיפת הצבע, אשר מביאה את יופיים של יהלומים טבעיים צבועים לשוק היוקרה המיינסטרימי. ויוויאל רוצה להיות המותג שמשנה את התפיסה של צבע ביהלומים בקרב תכשיטנים ולקוחותיהם.

 

לחצו כאן לצפייה בגלריית התמונות של החברה

 

לחצו כאן כדי לגלות דברים נוספים על חברת ויוויאל בעמוד הפייסבוק של מכון היהלומים הישראלי

לאתר של ויוויאל

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן