מנכל ליץ גרנר דניס אולריץ בפתיחת חנות התכשיטים רשבל במתחם הבורסה

חדש בישראל: חנות אביזרי תכשיטים של רשבל גולד

 

מנכ"ל ריצליין חברת בת של וורן באפט הגיע לפתיחת רשבל גולד השותפה בישראל של ליץ גרנר. רשבל מתמחה בייצור ושיווק תכשיטים לא גמורים, מכשירים לתעשיית התכשיטים. בטקס החגיגי נכחו גם נשיא בורסת היהלומים שמואל שניצר ומנכ"ל בורסת היהלומים מוטי בסר מנכ"ל ארגון התכשיטנים בישראל יצחק בן דור ואורחים מתעשיית התכשיטים

 

 

מנכ"ל קבוצת ריצ'ליין, דניס אולריץ, הגיע לישראל לפתיחה הרשמית של חנות אביזרי התכשיטים רשבל גולד שעובדת בשיתוף פעולה עם ליץ' גרנר (Leach Garner) השייכת לחברת ריצ'ליין, זרוע הפעילות בענף התכשיטים של חברת ברקשייר האת'ווי בבעלות וורן באפט.

 

עוד נכחו בפתיחה נשיא בורסת היהלומים הישראלית שמואל שניצר ומנכ"ל בורסת היהלומים מוטי בסר, שגם ערכו לאולריץ סיור בבורסת היהלומים.

 

הבעלים והמייסד של רשבל שמואל לבון אמר במעמד טקס הפתיחה כי: "אני מודה לדניס אולריץ, מנכ"ל ריצ'ליין, על המאמצים שהשקיע בפרוייקט ועל בואו לישראל לכבד את פתיחת רשבל גולד בנכחותו. אנו עובדים הרבה שנים עם ליץ' גרנר בתחום הכסף והגולדפיל מקוים שגם תחום התכשיטים החצי מוגמרים מזהב יצליח".

 

דניס אולריץ בירך את רשבל גולד לרגל פתיחת החנות החדשה ואמר כי: "בשבילי ובשביל קבוצת ריצ'ליין וליץ' גרנר שיתוף פעולה זה ברחבי העולם הוא מאד חשוב ומבורך. רשבל כבר פועלת 33 שנים ואנחנו מקוים שבעזרת שיתוף הפעולה עם ליץ' גרנר בשיווק ומכירת תכשיטים חצי מוגמרים מזהב הם ימשיכו לפרוח".

 

מנהל רשבל גולד איתי גולד, אומר: "התעשייה בישראל מתחלקת בין שני אזורים גיאוגרפיים, רחוב אלנבי ואזור הבורסה. תחום הזהב מאד משמעותי באזור הבורסה ואנו זיהינו צורך בתעשיית היהלומים לתכשיטי זהב חצי מוגמרים. יהלומנים הפכו בשנים האחרונות להיות צרכני זהב גדולים. סביב מתחם הבורסה התפתחה תעשיית צורפים ותכשיטנים, בית הספר הגבוה "שנקר" והסטודנטים נמצאים קרוב וזה נראה לנו טבעי להרחיב את הפעילות באזור זה. אנו מקוים לשרת היטב את היהלומנים שיוכלו לתת ערך מוסף גבוה יותר ללקוחות שלהם, תוך שימוש במוצרים שלנו".

 

מנכ"ל איגוד התכשיטנים, יצחק בן דור שנכח בטקס אמר כי לרשבל יש מוניטין טוב של חברה ותיקה ואמינה מזה שנים רבות. פתיחת רשבל גולד במתחם הבורסה שמה בעצם חותם רשמי על האזור כאזור פעילות בתכשיטים.

 

רשבל הקיימת כבר 33 משרתת את תעשיית התכשיטים בישראל בכסף, גולדפילד וכלי עבודה לתכשיטים. החנות המרכזית ומפעל הייצור נמצאים ברחוב אלנבי בתל אביב בה הם מייצרים חמרי גלם ומוצרים חצי מוגמרים לתעשית התכשיטים, הצורפים, חנויות תכשיטים וישראלים. החברה גם מייצאת חלק גדול מתוצרתה לארצות הברית ואירופה.

 

 

מאת: איריס הורטמן

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן