ישיבת הנהלה ראשונה בראשות נשיא הבורסה

הבורסה יצאה לדרך חדשה בישיבת הנהלה ראשונה

https://youtu.be/MOQlyM0faf4

 

ביום שני השבוע התקיימה הישיבה הראשונה של הנהלת בורסת היהלומים הישראלית בראשותו של הנשיא הנכנס, יורם דבש, וחברי ההנהלה החדשה. הישיבה התקיימה בחדר הישיבות בהשתתפות שמואל שניצר – נשיא הבורסה והיוצא ונשיא הכבוד של בורסת היהלומים הישראלית; חברי ההנהלה היוצאת; וחברי דירקטוריון מפעלי הבורסה.

 

אני גאה באסיפה הכללית שהתקיימה בבורסה. היתה אווירה טובה, תרבותית ומכובדת כפי שצריך להיות. יום הבחירות עבר בצורה טובה ומכובדת לכולם, ועל כך צריך לברך", כך אמר שניצר שפתח את הישיבה החגיגית.

 

בדבריו, חלק נשיא הכבוד שבחים לדרך בה התנהלו האסיפה הכללית והבחירות, ועמד על פועלה את ההנהלה היוצאת בתחומים השונים לאור המצב הכללי של תעשיית היהלומים: ""אנחנו מסכמים קדנציה בת שנתיים של ההנהלה הקודמת.

 

היתה קדנציה לא קלה ומאוד מאתגרת. כל אחד רואה זאת בעסק שלו והמצב משתקף גם בפעילות ההנהלה. יחסית למצב הנתון עברו שנתיים סבירות בהחלט, מכיוון שההנהלה לא התבטלה ופעלה רבות בכל התחומים, כמו מיסוי, פיננסים ותעשייה", ציין.

 

בהתייחסו למו"מ שהתנהל עם רשות המסים, אמר שניצר:" אני חושב שהגענו להישג טוב מאוד. יש לנו הסכם, אך הוא עדיין לא אושר. חבל לי מאוד שהנושא יעבור לחקיקה. היו שנתיים שהתנהלו תחת שקט תעשייתי שהחזיר לנו את האיזון, ואני מקווה שהמגעים יימשכו. עלינו להמשיך את הדיאלוג הזה ולנהל משא ומתן ביד רמה. אפשר להגיע להסכמות, אך צריך הרבה מאמץ", הוסיף.

 

נשיא בורסת היהלומים, שמואל שניצר בערב גאלה בכנס נשיאים יוני 2015 תל אביבצילום:קובי פוקס

 

 

בסיכום דבריו הודה שניצר לחברי ההנהלה היוצאת, ואיחל הצלחה לחברים החדשים: "מאחל להנהלה הקרובה שהאווירה שתשרור ברוב הישיבות, תהיה דומה לאווירה שהיתה אצלנו בקדנציה ואפילו יותר טובה. גם לדיקרטוריון היתה עבודה מאוד פרודוקטיבית, פורה ועניינית, עם אווירה של רעות ויצירה.

 

לסיכום, יש הרבה עבודה לעשות ואני בטוח שהצוות בראשות יורם, שהוא האיש הנכון במקום הנכון, יעשה אותה על הצד הטוב ביותר. נבחר צוות נהדר, שילוב של ותיקים וכוחות צעירים שמגיעים עם זיק חדש בעינים, וכלים טכנולוגיים שלא היו בידינו. זה שילוב מנצח. נהניתי מאוד לעבוד עם כולם, עובדים טובים וחרוצים. מודה לכולכם ומאחל לכם הצלחה, ובראש ובראשונה לידידי היקר, יורם, מאחל לך המון הצלחה", סיכם.

 

בפתח דבריו של נשיא הבורסה הנבחר, עמד יורם דבש על פועלה של ההנהלה היוצאת, אשר הוא נמנה על חבריה: "אני חושב שבסך הכל מערכת הבחירות לנשיאות ולהנהלה היתה מכובדת. היתה אווירה טובה, חגיגה לדמוקרטיה ולדעתי הרבה מוסדות יכולים ללמוד מהבורסה ליהלומים כיצד לנהל בחירות. תודה לוועדת בחירות ויישר כח. תודה להנהלה שישבתי בה. היתה הנהלה טובה שהתמודדה במשמרת שלה עם הרבה מאוד קשיים ומשברים בעולם ובארץ. חבורה של אנשים טובים, יישר כח ותודה רבה לכולם", אמר.

 

 

"יש לנו נבחרת נהדרת שמשקפת נכונה את רוח התקופה. הרבה צעירים, הרבה חדשים, כמה ותיקים שאפשר רק להתברך בהם. חשוב מאוד האיזון בין שתי המערכות. צפויות לנו שנתיים מאתגרות, אנחנו הולכים לעבוד קשה ולהפוך את הבורסה ליותר צעירה, יותר טכנולוגית, קצת יותר רעבה ופשוט לעשות למען חברי הבורסה וכל קהילת היהלומנים", הוסיף דבש, והודה בסיום דבריו לנשיא היוצא שניצר: "אני רוצה להודות לשמואל, מורי ורבי. למדתי ממנו הרבה, ונהניתי לראות כיצד הוא הוביל מהלכים בדרך ארץ ובנעימות. מזכיר לכם כי אנחנו אנשי ציבור והנהלה אחת. חשוב לי שתהיה עבודת צוות משותפת. אני אתכם ואתם אתי, זו הנוסחה להצלחה".

 

באירוע דיבר גם קובי קורן, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים שאמר: "אני מדבר כאן בכובע של ממלא מקום נשיא הקודם. הציבור אמר את דברו. אתם ההנהלה החדשה נכנסתם לתקופה לא פשוטה, ועל כל אחד מכם להיות אמיץ ולומר את מה שהוא חושב, אך ברגע שנפלה החלטה על כולם להיות מחויבים לה. אני מתפלל להצלחתכם."

עוד במברכים: יעקב קטן, חזי בלום ויצחק ברמן.

 

באדיבות אתר בורסת היהלומים הישראלית

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן