טבעת של דיאמונד האוס

דיאמונד האוס תכשיטים במחירים ללא תחרות

 

דיאמונד האוס מומחים בתכשיטי יהלומים, טבעות אירוסין, עגילים, צמידים וצמידי טניס ומגוון תליונים. אנחנו מציעים ללקוחותינו מחירים טובים יחד עם שירות מקצועי אדיב ו- 100% ביטחון במוצר שנרכש.

 

דיאמונד האוס עוסקת בעיצוב, יצור ומכירה של תכשיטי יהלומים. כל העיצוב והיצור נעשה בישראל בעבודת יד תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. ברשותינו מגוון תכשיטים, טבעות אירוסין, עגילים, צמידים תליונים ועוד. אתם יכולים לבחור תכשיט ממגוון התכשיטים אצלנו וגם לעצב תכשיט בעצמכם, ולהיות מעורבים בתהליך בכל שלב ושלב שלו.

 

דיאמונד האוס נמצאת בלב תעשיית היהלומים ומקושרת עם ספקי הגלם והיצרנים באופן בלתי אמצעי. דבר זה מאפשר לנו להציע תכשיטי יהלומים במחירים טובים יותר מאחרים. זו קנייה ישירה מיהלומן בבורסת היהלומים שמייצר את היהלומים ועושה מהם תכשיטים.

 

אנחנו מאמינים שטבעת אירוסין או כל תכשיט יהלומים אחר ניתן לרכוש במחירים שפויים ובדרך שתקנה ביטחון ורוגע. הפגישה אצלנו היא אישית, ונעשית מול יהלומן בוגר קורס גמולוגי. מקבלים הסבר מלא על היהלום, בודקים ובוחרים את היהלום ומקבלים מחיר ללא תחרות.

 

במסגרת תנאי הקנייה מקבלים הבטחה להחזר כספי תוך 30 יום מתום הרכישה על מנת שתוכלו להיות בטוחים במה שרכשתם. אנחנו נותנים אחריות לתכשיט לכל החיים.

 

דיאמונד האוס ישראל הוקמה על ידי ירמי לפיד, בוגר מנהל עסקים בהתמחות שיווק ופרסום ובעל תעודת גמולוגית – מיון, הערכה ומסחר ביהלומים. ירמי בנה את העסק המשפחתי עם הבנה שעסק צריך להיות ממוקד לקוח, להבין מי הוא, מה הצרכים והרצונות שלו ואיך לספקם בצורה הטובה ביותר.

 

"היתרונות שלנו הם הרווח של קהל הלקוחות שלנו" אומר ירמי לפיד. "בתכשיטי יהלום היהלום מהווה את החלק העיקרי במחיר. כיוון שאנחנו אלה שמייצרים את היהלום אנחנו יכולים לתמחר אותו במחיר נמוך ממתחרינו. כמו כן, אנחנו מאמינים ב"קניה בטוחה", הקונה צריך להרגיש נינוח ובטוח בעת קנייתו לכן אנחנו מאפשרים 30 יום להחזר כספי מלא, קרדיט מלא בהחלפת יהלום, אחריות לכל החיים והערכת שווי יהלום."

 

ניתן לראות את המוצרים של דיאמונד האוס באתר http://www.diamondhouse.co.il/ להזמין ישירות או לקבל ייעוץ באמצעות הטלפון, וגם לבוא לבקר לראות ולהתרשם.

 

צפו בתמונות דיאמונד האוס ישראל

עקבו אחרי דיאמונד האוס ישראל כחברת החודש של מכון היהלומים הישראלי.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן