gs diamonds taper 2528081

ג.ש יהלומים: זוגות יהלומים – זה אנחנו

https://youtu.be/FOLpfDu3rWY

 

חברת ג.ש יהלומים (G.S Diamonds) מתמחה בייצור זוגות זהים של יהלומים בצורות מיוחדות (match pair), כמו חצאי ירח, טרפזים, מגן (שילדים), עפיפון (קייטים) וכו'. היהלומים האלה משמשים בעיקר כאבני צד side)stones) ומקומם בטבעות יהלומים משני צידי היהלום או אבן החן המרכזית.

 

ג.ש יהלומים (G.S Diamonds) נעזרת במיטב הטכנולוגיה לצורך הליך תכנון ועיבוד היהלום, משלב הגלם עד למלוטש על מנת ליצור זוגות יהלומים מושלמים וזהים ככל הניתן. בין יתר הליכי העיבוד נעשה שימוש בחיתוך לייזר, במערכות שרין גלקסי ותוכנות מחשב יעודיות.

 

ה"זוגות" שמייצרת החברה, בעזרת לוטשיה המיומנים, מיוצרים בקפידה בהתאם למודלים (צורות) המבוקשים, הן בצורת הליטוש והן בכל ארבעת הפרמטרים של ה- 4C – ניקיון, צבע, משקל, ליטוש. הייחוד של החברה הוא שיצור היהלומים מתבצע כולו בישראל, ומפוקח בכל שלב על ידי שותפי החברה.

 

חברת ג.ש יהלומים (G.S Diamonds) מחזיקה מלאי יהלומי גלם מגוון המאפשר לה לייצר את מירב צורות היהלומים המבוקשים, בטיב מגוון, ע"פ דרישת הלקוח. כמו כן, החברה מיצרת גם אבנים עגולות ופנטזי מסוגים שונים.

 

כל צורת ליטוש שאינה ליטוש יהלום עגול מפחיתה את המראה הנוצץ של היהלום, זו היא אופיטיקה פשוטה שכל יהלומן ולוטש מכירים. "החוכמה היא להשאיר את המראה הנוצץ של היהלום – ה"חיים של האבן", למרות הליטוש המיוחד" אומר שאול שירי מבעלי החברה. "הניסיון העשיר שלנו בן עשרות שנים בליטוש יהלומים מיוחדים, הביא אותנו לפתח ליטוש המשאיר את "החיים" ביהלום, נותן שטח פנים גדול ובמשקל נמוך. יהלום כזה מאפשר להציע "הרבה יהלום" במחיר מאד תחרותי מאחר שפחות משקל = עלות נמוכה יותר."

 

ג.ש יהלומים (G.S Diamonds) קיימת מאז שנת 1982 בבורסת היהלומים, בבעלות השותפים יוסי גולדשטיין ושאול שירי, אשר החלו את דרכם בענף היהלומים כבוקעי יהלומים. יעד השוק העיקרי הינו השוק האמריקאי, אך ניתן למצוא את הסחורה שלהם גם בשוק הישראלי ובשווקי המזרח הרחוק. החברה משווקת לסיטונאי יהלומים, תכשיטינים ולבעלי חנויות.

 

תוכלו למצוא את מוצרי ג.ש יהלומים (G.S Diamonds) באתר האינטרנט של החברה http://www.gsdiamonds.com/ וכן לראות את המלאי המעודכן של היהלומים המלוטשים.

 

ג.ש יהלומים (G.S Diamonds) מפעילה גם עמוד בפייסבוק המתעדכן באופן שוטף, עמוד ב-LinkedIn , עמוד ב-Pinterest, ומנויה באתרים של Poligon ו- Rapnet .

 

מבצע חברת החודש בג.ש. יהלומים – כל קניית זוג יהלומים במשקל שלא יעלה על 1.40 קרט, שתגיע דרך אתר החברה – תקבל הנחה של 10% על המחיר הרגיל.

 

צפו בתמונות ג.ש. יהלומים

עקבו אחרי ג.ש. יהלומים בפייסבוק

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן