צמיד טניס של אדי פלץ

אדי פלץ חברת יהלומים רב תחומית

 

קבוצת אדי פלץ יהלומים עוסקת במגוון תחומים שהמשותף להם הוא יהלומים והכוח המניע – אדי פלץ עצמו. החברה עוסקת ברכישה ומכירה של יהלומים, עיצוב וייצור תכשיטים, צילום יהלומים ותכשיטים והשקעות ביהלומים. אדי פלץ רואה עצמו כמומחה במציאת היהלומים המתאימים ביותר ללקוח העומדים בקריטריונים של צבע ניקיון ובראש ובראשונה מחיר.

 

קבוצת אדי פלץ היא החברה היחידה המספקת אפשרויות השקעה ביהלומים למשקיעים פרטיים ומוסדיים. אומר אדי פלץ: "השיקול העיקרי המנחה אותי ברכישת יהלומים להשקעה הוא בראש ובראשונה הגדרות והרצון של הלקוח. בין שאר השיקולים יש לבדוק את ריווחיות ההשקעה לאורך תקופת זמן, גיוון ההשקעה וחלוקת הסיכונים בתמהיל היהלומים, שינויים במחירי המטבעות, הנזילות הכספית, היכן יאוחסנו היהלומים וכיצד ירצה הלקוח לבצע את המכירה. אנו מסוגלים לספק ללקוחות השונים מגוון פתרונות לסוגיות בתהליך, מאפשרות אחסנה של היהלום, ביקורת לאמיתות האבן, מכירת האבן ועוד. בשנים האחרונות יש עליה במספר האנשים הפרטיים וגופים מסחריים וציבוריים שרואים את היתרונות בהשקעה ביהלומים. ההתמחות שלי היא לשקלל את כל הפרמטרים הללו ע"מ למקסם את הרווח בהשקעה ביהלומים. כבר קרה שלקוחות שלי ששכנעתי אותם להשקיע ביהלומים הגיעו אלי להודות לי על כך ששיכנעתי אותם לבצע את ההשקעה. מסתבר כי במדינה שלהם היה פיחות מטבע רציני והם איבדו חסכונות רבים, אבל מחירי היהלומים נשארו גבוהים וכך הם יכלו לממן לילדים שלהם לימודים באוניברסיטה".

 

אדי פלץ החל את הקריירה שלו בענף היהלומים לפני כעשרים שנה בפורצהיים שבגרמניה ובז'נבה שבשוויץ. "עבדתי עם חברות תכשיטים ושעונים הפונות לפלח השוק הגבוה ומן הסתם הדרישות שלהם ליהלומים הן מאד ספציפיות וייחודיות. חברות אלו מזמינות יהלומים ע"פ מפה המשרטטת את הליטושים השונים הדרושים לעיצוב אותו תכשיט. ביכולת ההבנה שלי את המסחר ביהלומים הצלחתי לאתר ולמצוא יהלומים מתאימים לתכנון בעלויות נמוכות בכ- 20% – 30%. זה כמובן מוזיל את ייצור התכשיט מאחר ויהלומים הם בד"כ חומר הגלם היקר ביותר בתכשיט."

 

עיקר לקוחות החברה הם מאירופה להם מספקים יהלומים ותכשיטים. "אנו מסוגלים לעזור בתכנון וייצור התכשיט ע"מ לחסוך בעלויות. אנחנו מתמחים בייצור צמידי טניס וענקים לצוואר, בעיקר תכשיטים מורכבים עם עבודת שיבוץ מיוחדת הנעשית תחת מיקרוסקופים, הייצור נעשה בישראל ובגרמניה" מספר אדי פלץ.

 

על התמחות החברה בתיעוד יהלומים אומר פלץ: "במשך השנים בעבודתי ביהלומים הרגשתי שאחד החסמים העומדים בפני רכישת יהלומים מרחוק ובמיוחד באמצעות האינטרנט הוא חוסר הודאות. לצורך כך פיתחתי מכשיר ה- mode 360 שמטרתו צילום יהלומים. בפיתוח המכשיר עשיתי שימוש בטכנולוגיות מתחומים אחרים כמו רפואה וצילומי לוויני שרתמתי אותם לטובת צילום יהלומים. הצלחנו להכניס הייטק לתעשייה של לואוטק. המכשיר מסוגל לצלם את היהלום בהגדלה של פי 40. אנו עובדים עכשיו על פיתוחים נוספים שיעבדו עם גוגל גלאס לדוגמה ע"מ לעזור לאנשים לראות יהלומים מרחוק בזמן אמת. אנחנו כמובן משלבים צילומים שעושה המכשיר בכל שלב של העבודה שלנו עם הלקוחות ומציעים את אפשרות השימוש במכשיר גם לחברי בורסת היהלומים".

 

המוטו שלי אומר אדי פלץ הוא: "ראה את זה עשוי", הצוות שלי ואני מסוגלים לספק יהלומים מיוחדים במהירות ובמחירים מעולים לכל מטרה. אז ראו את זה עשוי.

לחצו כאן לצפיה בגלריית התמונות המלאה של קבוצת אדי פלץ יהלומים

עקבו אחרי קבוצת אדי פלץ יהלומים כחברת החודש של מכון היהלומים הישראלי בפייסבוק

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן