Get Diamonds יהלומים ישראל

תעשיית היהלומים הישראלית אופטימית לקראת תערוכת HKJMA

תעשיית היהלומים הישראלית, השואבת עידוד מהתחזקות הביקוש בשווקים של אסיה ומהצלחתה בתערוכות קודמות באזור, מצפה לחוויה חיובית בתערוכת יצרני התכשיטים הבינלאומית של הונג קונג, שתיערך בין ה-30 בנובמבר ל-3 בדצמבר במרכז הירידים והתערוכות של הונג קונג. זו הפעם הרביעית שמכון היהלומים הישראלי מארגן ביתן לאומי בתערוכה.

 

ביתן היהלומים הישראלי יארח השנה 26 חברות. בדומה לתערוכות בעבר, קניינים המבקרים בתערוכה מוזמנים להיעזר במאגר הנתונים של מערכת Get Diamonds, הן באנגלית והן בסינית, על מנת לחפש אצל מציגים ישראלים את הסחורה שהם זקוקים לה. המסוף של מערכת Get Diamonds ימוקם בביתן המידע של מכון היהלומים ב-1DC14.

 

יו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר, אמר כי הוא מצפה לתערוכה טובה עבור המציגים הישראלים. "אנו רואים מגמה חיובית בשווקים באסיה, במיוחד בסין ובהונג קונג, לאחר שייבוא היהלומים המלוטשים להונג קונג עלה ב-7% בתשעת החודשים הראשונים של 2017. התערוכה נערכת ממש לפני עונת החגים, ולכן צפויה למשוך קונים לקראת החגים, הן עסקים והן צרכנים", אמר.

 

התערוכה, שמארגנת התאחדות יצרני התכשיטים בהונג קונג (HKJMA), מציגה תכשיטי יוקרה, יהלומים לא משובצים, פנינים ואבני חן צבעוניות. היא מושכת קונים מסין, טייוואן, הפיליפינים, אינדונזיה, וחלקים אחרים באסיה-פסיפיק. עיתוי התערוכה מאפשר לקונים לרכוש פריטים למלאי ברגע האחרון, לפני עונת החגים העמוסה.

 

מכון היהלומים יארח שוב את ארוחת הערב השנתית של HKJMA, האירוע המרכזי בתערוכה, שצפויה למשוך סלבריטאים מקומיים וכן חברים ומציגים מהתאחדות יצרני התכשיטים הבינלאומית של הונג קונג.

 

השווקים באסיה ממלאים תפקיד מרכזי באסטרטגיית השיווק של ישראל, והמכירות לאסיה מהוות למעלה מ-30% מכלל ייצוא היהלומים המלוטשים מישראל. תערוכות מסחר בהונג קונג נושאות חשיבות אסטרטגית מבחינת מכון היהלומים, שמארגן ביתן ישראלי לאומי בתערוכות הנערכות במרץ, יוני, ספטמבר ונובמבר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן