טבעת יהלומים Novo Hombre

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל יציג תכשיטי יהלומים יוקרתיים

שבוע היהלומים השביעי בישראל (IDWI), שייערך בבורסת היהלומים הישראלית בתאריכים 5-7 בפברואר 2018, יכלול מתחם שיוקדש לתכשיטי יהלומים יוקרתיים, המיוצרים על ידי חברות ישראליות.

 

בשנים האחרונות, חברים רבים בבורסת היהלומים הישראלית החלו לגוון את הפעילות, ולהציע ליינים אקסקלוסיביים של תכשיטי יהלומים, לצד יהלומים לא משובצים. אותם חברים הצליחו לנצל את שפע אבני החן והיהלומים הזמינים בבורסה, וכן את רמת המומחיות הגבוהה של ישראל בייצור תכשיטים, ואת היצירתיות הרבה בעיצוב תכשיטים. בנוסף, יצרני תכשיטים רתמו את רמת הטכנולוגיה הגבוהה בישראל להשגת מוניטין עולמי של דיוק חסר תחרות בליטוש ובשיבוץ תכשיטי ושעוני יהלומים.

 

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, אמר כי "ייצור תכשיטים משלים באופן טבעי את עסקי הליבה שלנו. רבים מחברינו מייצרים ליינים מרשימים של תכשיטים, הנמכרים בהצלחה ברחבי העולם. זו דוגמא נוספת לדינמיות ולכושר ההמצאה בתעשייה שלנו".

 

יו"ר שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל, עזרא בוארון, אמר כי "שבוע היהלומים הבינלאומי הוא הזדמנות נהדרת להפנות זרקור לקולקציות התכשיטים המיוצרות על ידי חברי הבורסה שלנו. אנו שמחים להציע פלטפורמה להצגת המוצרים הללו בפני קהל בינלאומי כה רחב".

 

מאות רבים של קניינים מרחבי העולם צפויים להשתתף בשבוע היהלומים הבינלאומי בישראל לשנת 2018, בשל כמות ומגוון הסחורה שתוצג והעלויות המינימאליות. קניינים מחו"ל שיירשמו לאירוע אף ייהנו מלינה חינם בבית מלון למשך שלושה לילות.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן