diamondweek5 WPart 2299177

שיא כל הזמנים בהרשמה לשבוע היהלומים הישראלי

 

היקף רישום הקניינים לשבוע היהלומים הבינלאומי בישראל שבר את שיא כל הזמנים, והתפוסה בבתי המלון כמעט מלאה, כך מסרו מארגני שבוע היהלומים ה-6, שייערך בבורסה ב-13-16 בפברואר. כתוצאה מכך, הודיעה בורסת היהלומים הישראלית כי ההרשמה לאירוע תיסגר ביום שישי הקרוב, ה-3 בפברואר, וכי הנרשמים לאחר מכן לא ייהנו מההטבה של שלושה לילות ללא תשלום בבתי מלון סמוכים.

 
מנכ"ל בורסת היהלומים, אלי אבידר, מסר כי "אנחנו מאוד שבעי רצון מההיענות העצומה של קניינים שנרשמו לאירוע היהלומים הבינלאומי השנתי שלנו. בזכות החבילה האטרקטיבית מאוד שאנחנו מציעים לקניינים – טנדרים גדולים של יהלומי גלם ויהלומים מלוטשים, מבחר גדול של יהלומים מלוטשים, פעילויות חברתיות, טיולים בחינם לאתרי תיירות, וכן לינה ללא תשלום בבתי מלון – ההרשמה עלתה על כל הציפיות. זוהי בפירוש ההזדמנות האחרונה להירשם וליהנות מלינה ללא תשלום בבית מלון".

 
האירוע השנה ימשוך קניינים מיותר מ-20 מדינות, ובהן ארה"ב, בריטניה, גרמניה, סין והודו. רבים מהקניינים ישתתפו לראשונה באירוע.

 
שבוע היהלומים הבינלאומי לשנת 2017 יכלול מאפיין חדש – טנדרים של יהלומי גלם ויהלומים מלוטשים, שיערכו מפיקות יהלומים מרכזיות וספקים עצמאיים, ובהם אלרוסה (Alrosa), י. הניג (I. Hennig) וקוין (Koin). היות שרק קניינים רשומים יוכלו להשתתף בטנדרים, אלו הרחיבו את מאגר הקניינים לקהלים חדשים.
במהלך שבוע היהלומים הישראלי, תפתח בורסת היהלומים את מרכז המכרזים הבינלאומי החדש, מתקן מתקדם ביותר שיארח על בסיס קבוע טנדרים של יהלומי גלם ויהלומים מלוטשים.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן