IDWI at the IDE

שבוע היהלומים ה-7 בישראל יתמקד בנושא טכנולוגיה

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל (IDWI) השביעי במספר, שייערך ב-5-7 בפברואר 2018, יציג את תפקידה של טכנולוגיה חדשה בשדרוג תעשיית היהלומים, כיום ובעתיד. האירוע שיתקיים בבורסת היהלומים הישראלית מבטיח לחשוף סדרה של יוזמות פורצות דרך, שתהיה להן השפעה חשובה על תעשיית היהלומים בישראל וברחבי העולם.

 

מוקדם יותר השנה, בורסת היהלומים הישראלית הצהירה על הכיוון שלה לעתיד, שיתמקד בדרכים שבהן ניתן לרתום טכנולוגיה לטובת קידום תעשיית היהלומים. בורסת היהלומים הצביעה על הכיוון החדש עם השקתה של Get Diamonds, פלטפורמת מסחר אלקטרוני B2B, מרכז השיווק האינטרנטי החדש לחברי הבורסה, ומרכז חדשנות היהלומים הראשון לסטארט-אפים טכנולוגיים בתעשיית היהלומים. לאחרונה, חשפה בורסת היהלומים הישראלית גם את השקתו המתקרבת של מטבע דיגיטלי, שיגובה על ידי יהלומים .

 

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, אמר כי "הטכנולוגיה עושה מהפכה באופן שבו אנחנו חיים ועושים עסקים. בשבוע היהלומים הבינלאומי הבא, נחשוף כיצד בורסת היהלומים הישראלית נעזרת בטכנולוגיות הללו כדי לשנות את תעשיית היהלומים".

 

מאות רבים של קניינים מרחבי העולם צפויים להשתתף בשבוע היהלומים הבינלאומי ב-2018, וההרשמה שנפתחה השבוע לקניינים זרים נמשכת במרץ. האירוע הפך לנקודת ציון חשובה בלוח השנה העולמי של ענף היהלומים, בשל כמות ומגוון הסחורה המוצעת למכירה, ועלות ההשתתפות המינימאלית. מאות חברות ישראליות ובינלאומיות יציגו במהלך האירוע הן יהלומי גלם והן יהלומים מלוטשים. בנוסף, משתתפים מרחבי העולם יזכו לאירוח של שלושה לילות ללא עלות בבית מלון.

 

יו"ר שבוע היהלומים הבינלאומי לשנת 2018, עזרא בוארון, אמר כי "שבוע היהלומים השביעי יהיה אף מרגש יותר מבעבר. התערוכה תציע הזדמנויות עסקיות מצוינות, ותהיה גם מהנה. הירשמו כעת על מנת להבטיח את מקומכם".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן