מכון היהלומים JCK לאס וגאס

ישראל תערוך מכירת יהלומים פומבית ב-JCK לאס וגאס

תעשיית היהלומים הישראלית תהיה שוב אחת המציגות הבינלאומיות הגדולות בתערוכת JCK לאס וגאס (1-4 ביוני 2018), התערוכה החשובה ביותר בשוק המוביל לייצוא יהלומים מישראל. פביליון היהלומים הישראלי, שיארגן מכון היהלומים הישראלי, יארח 34 מציגים, כפי שנמסר בהודעה לעיתונות.

 

השנה, עם זאת, מכון היהלומים מתכנן משהו חדש: פביליון היהלומים הישראלי יערוך מכירה פומבית של יהלומים, שתכלול יהלומים מיוחדים שיציעו מציגים ישראלים במחירים אטרקטיביים. הסחורה תוצג לצפייה בפביליון הישראלי, והצעות יתקבלו בין ה-1-3 ביוני. התקדמות תהליך הגשת ההצעות תוצג על גבי מסכים שימוקמו בפביליון.

 

פביליון היהלומים הישראלי, בלבו של ה-Diamond Plaza, יכלול גם לאונג' שבו יוגש כיבוש במהלך היום. מערכת –Get Diamonds, המאפשרת לקניינים לחפש סחורה בקרב מציגים ישראלים, תוצג על גבי מסוף ייעודי בלאונג'. מנוע החיפוש הפופולארי יהיה זמין גם באמצעות מכשירי סמארט-פון.

 

מכון היהלומים הישראלי ישיק גם אתר ייעודי לתערוכת JCK לאס וגאס, עם מפה של פביליון היהלומים הישראלי, מלוא הפרטים על המציגים הישראלים, והמלאי שהם יציגו בתערוכה. האתר יעלה לאוויר יום לפני פתיחת התערוכה.

 

יו"ר מכון היהלומים, בועז מולדבסקי, אמר כי "אנחנו מצפים לתערוכה טובה מאוד השנה ב-JCK לאס וגאס. ניכר ביקוש גובר מצד לקוחות בארה"ב, וזה מאוד מעודד. ארה"ב היא השוק הגדול ביותר שלנו ליהלומים מלוטשים, ואנחנו אופטימיים כי נמשיך להוביל בשוק זה", אמר.

 

ארה"ב היא היעד לכ-40% מהיהלומים המלוטשים המיוצאים מישראל. בשנת 2017, ייצוא היהלומים המלוטשים הנקי מישראל לארה"ב הסתכם ב-1.7 מיליארד דולר, מתוך ייצוא סך ייצוא של 4.5 מיליארד דולר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן