יו"ר מכון היהלומים: אנו מלאי תקווה לקראת תערוכת HKJMA

תעשיית היהלומים הישראלית מצפה לתוצאות חיוביות בתערוכה הבינלאומית של התאחדות יצרני התכשיטים של הונג קונג (HKJMA), שתיערך ב-24-27 בנובמבר במרכז הירידים והתערוכות של הונג קונג.

 

בשנה שעברה, פעל בתערוכה פביליון לאומי של ישראל בפעם השנייה. השנה, פביליון היהלומים הישראלי, שמארגן מכון היהלומים הישראלי (IDI), יארח 27 חברות, מהן 6 חברות המשתתפות בתערוכה לראשונה.

 

יו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר, ציין כי הוא שומר על אופטימיות זהירה בנוגע לתערוכה. "ראינו התאוששות מסוימת בתערוכת הונג קונג האחרונה בספטמבר. אני מאמין שהשווקים באסיה מתאוששים, וכי המגמה חיובית. כמו כן, העיתוי טוב לקראת עונת החגים, לכן אנו מלאי תקווה בנוגע לתערוכה", אמר.

 

מנכ"ל מכון היהלומים, אלי אבידר, הציג אף הוא תחזית חיובית לקראת התערוכה. "חזרנו לתערוכת HKJMA אשתקד, כדי להציע לחברות ישראליות הזדמנות נוספת להציג בהונג קונג. אסיה היא שוק אסטרטגי עבורנו, ובעוד השווקים בה אמנם רשמו האטה, הם כעת חוזרים לעצמם בהדרגה", ציין.

 

התערוכה, שמארגנת התאחדות יצרני התכשיטים של הונג קונג (HKJMA), מציגה תכשיטי יוקרה, יהלומים בתפזורת, פנינים ואבני חן צבעוניות. היא מושכת קניינים מסין, טייוואן, הפיליפינים, אינדונזיה וחלקים אחרים באסיה-פסיפיק. עיתוי התערוכה מאפשר לקניינים לרכוש למלאי רכישות של הרגע האחרון, רגע לפני עונת החגים העמוסה.

 

מכון היהלומים יעניק השנה שוב חסות לארוחת ערב חגיגית לציון 28 שנים לתערוכת HKJMA. ארוחת הערב שתתקיים ב-24 בנובמבר תמשוך סלבריטאים מקומיים, לצד חברים ומציגים בתערוכה.

 

בדומה לתערוכות שהתקיימו בעבר, קניינים המבקרים בביתן היהלומים הישראלי יוכלו לחפש את הסחורות שהם מחפשים אצל מציגים ישראלים, באמצעות מאגרי מידע ממוחשבים. בביתן של מכון היהלומים יפעל מסוף ייעודי ב-E-C14, ויציע את מאגר הנתונים באנגלית ובסינית.

 

השווקים באסיה תופסים חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק של ישראל, והמכירות לאסיה מהוות יותר מ-30% מסך ייצוא היהלומים המלוטשים מישראל. יצוא המלוטש מישראל להונג קונג הסתכם ב-2015 בכ-1.4 מיליארד דולר נטו. תערוכות המסחר בהונג קונג הן מוקד אסטרטגי מבחינת מכון היהלומים הישראלי, המארגן ביתנים לאומיים בתערוכות הנערכות במרץ, ביוני, בספטמבר ובנובמבר.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן