pavilion1

ענף היהלומים הישראלי יפגין נוכחות מרשימה בתערוכת הונג קונג ביוני

מכון היהלומים הישראלי יארח השנה 47 חברות בביתן היהלומים הישראלי בתערוכת התכשיטים ואבני החן של הונג קונג, שתיערך ב-22-25 ביוני במרכז הכנסים והתערוכות של הונג קונג (HKCEC). כמו כן, 6 חברות ישראליות נוספות יציגו עצמאית במיקומים שונים בתערוכה.

 

ביתן היהלומים הישראלי ימוקם באזור היהלומים בתערוכה, באולם 3BC. בסמוך לביתן יפעל לאונג', שיגיש כיבוד קל במהלך היום. בנוסף, בלאונג' יפעלו עמדות ייעודיות של Get Diamonds, שיאפשרו לחפש יהלומים בקרב המציגים הישראלים, בשפה האנגלית ובשפה הסינית. מאגר הנתונים הפופולארי יהיה זמין גם באמצעות מכשירי סמארטפון.

 

בנוסף, מכון היהלומים הישראלי ישיק אתר מיוחד לתערוכת יוני בהונג קונג, שיציג את מלוא הפרטים על החברות הישראליות המשתתפות, כולל מידע כללי ופרטי קשר, וכן מפה של הביתן הישראלי. האתר יעלה לאוויר ב-21 ביוני 2017.

 

אסיה היא השוק השני בגודלו ליהלומים מלוטשים מישראל, עם כ-30% מכלל היהלומים המלוטשים המיוצאים מישראל, כאשר היעד המוביל הוא הונג קונג. ישראל היא ספקית מרכזית של יהלומים מלוטשים גם לסין, הודו, תאילנד, סינגפור, טאיוון, יפן ושווקים אחרים באסיה.

 

יו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר, אמר כי "אנחנו אופטימיים בנוגע לאסיה, כי אנו רואים עלייה מובהקת בביקוש לתכשיטי יהלומים בשווקים הללו, ובמיוחד בסין. אנו מאמינים כי התחזיות לטווח הארוך באסיה הן מצוינות, כשוק ליהלומים מלוטשים מישראל, וכיעד מרכזי מבחינת התעשייה".

 

מכון היהלומים מארגן מדי שנה ביתנים לאומיים גדולים בארבע תערוכות בהונג קונג – בחודשים מרץ, יוני, ספטמבר ונובמבר. המכון גם מקדיש מאמצים רבים להגברת הנגישות של יהלומנים ישראלים לקניינים מאסיה, למשל על ידי הצגת מנוע חיפוש היהלומים Get Diamonds גם בשפה הסינית. כמו כן, משרד מכון היהלומים בהונג קונג מסייע לקידום העסקים בין שתי המדינות, ופורטל מכון היהלומים בשפה הסינית – היחיד במרכז יהלומים כלשהו – מאפשר ליצור קשרים ישירים בין תעשיית היהלומים הישראלית לגורמים באזור אסיה.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן