אלרוסה ישראל יהלום גדול

אלרוסה תערוך מכירת יהלומים גדולים בשבוע היהלומים

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל (IDWI), שתקיים בורסת היהלומים הישראלית ב-5-7 בפברואר 2018, יכלול מכירה פומבית של יהלומי גלם גדולים מיוחדים של חברת אלרוסה (Alrosa), המובילה העולמית בהפקת יהלומים באיכות נוי. במכירה הפומבית יוצעו למכירה בסך הכל 1,905 קרט, והיא תכלול יהלום במשקל 37.38 קרט. יותר מ-100 לקוחות כבר נרשמו לאירוע.

 

במכירה הפומבית של אלרוסה יוצעו למכירה יהלומי גלם במשקל 10.8 קרט ומעלה, ובסך הכל 117 פריטים באיכות נוי. כל היהלומים שיוצעו למכירה הפומבית נכרו במרבצים של PJSC Alrosa וחברות-הבת שלה – אלמזי אנאברה (Almazy Anabara) ואלרוסה-ניורבה (Alrosa-Nyurba).

 

"יהלומים בגדלים מיוחדים של יותר מ-10.8 קרט מהווים חלק די קטן מכלל הפקת היהלומים – כ-0.6%. מכירות פומביות של יהלומים אלו מושכות שוב ושוב מספר משמעותי של משתתפים, במיוחד בישראל. חברות רבות מישראל, כולל חברות קטנות יחסית, מתמחות במוצר זה, ומבינות אותו היטב. בשל רמת התחרותיות הגבוהה, אנחנו תמיד משיגים כאן תוצאות טובות", אמר סגן נשיא אלרוסה, יורי אוקואמוב (Yury Okoemov).

 

אלרוסה היא מובילה עולמית בכריית יהלומים מאז 2009. נכון להיום, חלקה של אלרוסה מכלל ההפקה העולמית של יהלומי גלם טבעיים עומד על 28%, ומכלל תפוקת היהלומים ברוסיה על 95%. יהלומים באיכות נוי הם חלק הארי מתפוקת היהלומים של החברה. המרבצים העיקריים של החברה ממוקמים ברפובליקת סאחה (יקוטיה), ובמחוז ארכנגלסק (Arkhangelsk). בשנת 2016, אלרוסה הפיקה 37.4 מיליון קרט יהלומי גלם.

 

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל לשנת 2018 יארח מאות קניינים מקרוב ל-40 מדינות ברחבי העולם. במהלכו יציעו למעלה מ-300 חברות מישראל וממדינות אחרות מבחר עצום של סחורה. עלות ההשתתפות באירוע מינימאלית, ומשתתפים אף ייהנו משלושה לילות ללא עלות בבית מלון מקומי.

 

להרשמה למכרז של אלרוסה, בקרו בכתובת זו, או לחצו כאן לשליחת אימייל.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן