מנכ"ל מכון היהלומים אביאל אליה

עו"ד אביאל אליה מונה למנכ"ל מכון היהלומים הישראלי

מועצת המנהלים של מכון היהלומים הישראלי מינתה את עו"ד אביאל אליה למנכ"ל החדש של המכון. אליה מחליף בתפקיד את אלי אבידר, שהצטרף למכון היהלומים ב-2007, וכיהן מאז בהצלחה בתפקיד המנכ"ל, להוציא הפסקה קצרה וזמנית.

 

אליה, עו"ד בהכשרתו, כיהן כיועץ המשפטי וכמזכיר חברת מכון היהלומים מאז 2013. כחבר מרכזי בהנהלת מכון היהלומים, אליה היה מעורב בפיתוח אסטרטגיית החברה, ובמו"מ על כל עסקה חשובה. במסגרת תפקידו היה אחראי להיבטים רבים של ניהול תאגידי ותפעולי, כולל תקציבים, תהליכים רגולטוריים ויישום, וייצוג המכון מול הממשלה וגופים רשמיים.

 

יו"ר מכון היהלומים, בועז מולדבסקי, אמר כי "אני שמח מאוד שאביאל אליה הסכים לקבל על עצמו את תפקיד מנכ"ל מכון היהלומים. במשך השנים שהוא עובד במכון הוא הפגין מנהיגות, יוזמה ומחויבות והוא בקיא מאוד בתפקידי ובפעילויות מכון היהלומים. כולנו מאוד שמחים שהוא יוביל מעתה את הארגון".

 

אביאל אליה מסר כי "אני נרגש מאוד להיכנס לתפקידי החדש במכון היהלומים, ולהוביל את הצוות המוכשר והמסור שלו. התמזל מזלי לעבוד תחת אלי אבידר, ולמדתי ממנו רבות. מכון היהלומים מצוי בעמדה ייחודית לפעול יחד עם כל הצדדים בתעשייה, כדי לחזק את ענף היהלומים הישראלי, באמצעות ייזום פרויקטים חדשים ומתן סיוע וכלים חשובים ליהלומנים, כפי שעשינו בעבר".

 

אביאל אליה הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון (LLB) במשפטים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, ולומד כעת לתואר שני במנהל עסקים (MBA) באוניברסיטה העברית. כמומחה לנושאי ביטחון, אליה מילא כמה תפקידי ניהול בשירותי הביטחון הישראלים, ובמערכת האבטחה של רשות שדות התעופה בישראל.

 

מכון היהלומים הישראלי הוא חברה ציבורית שאינה למטרות רווח, המייצגת את כל המוסדות הקשורים לתעשיית היהלומים הישראלית. מכון היהלומים הישראלי פועל לקדם ולחזק את התעשייה הישראלית, כאחד ממרכז היהלומים המובילים בעולם, באמצעות שיווק, חדשנות טכנולוגית וקידום הייצור המקומי.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן