יהלומים ישראל סין CIIE

נפתחה תערוכת הענק CIIE הבינלאומית בסין בהשתתפות ענף היהלומים הישראלי

התערוכה הסינית הבינלאומית הראשונה ליבוא CIIE (ר"ת – China international import expo) נפתחה אתמול, יום שני ה-5 בנובמבר. בטקס הפתיחה נכח נשיא סין, שִי ג'ינפינג, שגם יזם את הקמתה של תערוכת הענק.

 

האירוע נפתח באופן מלא היום, יום שלישי ה-6 בנובמבר. ישראל היא אחת מ- 130 המדינות המשתתפות בתערוכה. מכון היהלומים הישראלי הקים ביתן המייצג את ענף היהלומים הישראלי, באולם 5.1 המוקדש לתכשיטים, יהלומים, אבני חן ופנינים.

 

ביתן יהלומים ישראלי סין
צילום: IDI

 

הביתן הישראלי מציג למבקרים את החדשנות המקומית, ויארח 7 חברות יהלומים מישראל. הביתן יכלול שיתוף פעולה עם חברת עליבאבא הסינית, שתערוך בו מכירות פומביות לאורך השבוע. מהחברות הישראליות המשתתפות נמסר כי הן מצפות לשבוע מוצלח, ונרגשות לפגוש את הקהל הסיני.

 

שר המדע הישראלי, אופיר אקוניס, הגיע לשנחאי על מנת לבקר בתערוכה, ולפתוח את הפעילות בביתן הישראלי. במהלך ביקורו, יחתום אקוניס על מזכר הבנות עם ראש העיר שנחאי, יינג יונג, לשיתוף פעולה מדעי בין ישראל לשנחאי, שיכלול פרויקטים משותפים, כנסים ומפגשים.

 

בתערוכה צפויים לבקר כ-150 אלף איש מרחבי העולם, וישתתפו בה כ-2,800 חברות מכ-130 מדינות. נתון זה הופך את CIIE לתערוכה הגדולה באסיה, ולשנייה בגודלה בעולם. האירוע מתקיים בשנחאי, העיר הגדולה בעולם, בעלת אוכלוסיה של כ-24 מיליון איש.

 

לתערוכת CIIE הנערכת זו הפעם הראשונה בסין מתמקדת בייבוא, ומיועדת רק לחברות זרות ולא לחברות סיניות. מטרתה להציג את כוחה הכלכלי של סין, והמעבר של המדינה ממרכז ייצור לשוק צריכה עצום, הפתוח לייבוא ולסחר.

 

ביתן יהלומים ישראל סין
צילום: IDI

 

בהצלחה לחברות היהלומים המשתתפות, ולכלל החברות הישראלית הלוקחות חלק באירוע.

 

אירה צרלינה, סמנכ"לית מחלקת השיווק של מכון היהלומים

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן