las vegas art 1453576

בסוף השבוע הקרוב: תערוכת JCK לאס וגאס חוזרת

תערוכת JCK לאס וגאס תיפתח בסוף השבוע הקרוב, ותיערך מיום שישי עד יום שני (27-30 באוגוסט), כך דווח ב-Rough & Polished. במקביל, תיפתח כבר מחר (שלישי) תערוכת Luxury by JCK, כאשר שלושת הימים הראשונים (24-26 באוגוסט) יהיו פתוחים למוזמנים בלבד. תערוכת GEMS תיפתח ב-26 באוגוסט.

 

מכון היהלומים לאס וגאס
צילום: IDI

סגן נשיא קבוצת התכשיטים ריד (Reed Jewelry Group), סרין בכמן (Sarin Bachmann), מסר כי "[…] אנו מחויבים להגן על התעשייה שלנו, על ידי שמירה על פרוטוקולים מעודכנים של בריאות ובטיחות, בהתאם להמלצות לשמירה על בריאות הציבור, בהתייעצות עם שותפינו ב-The Venetian & Sands ועמיתינו מתעשיית התכשיטים, הלוקחים חלק באירועים של שבוע התכשיטים בלאס וגאס".

 

נוף פנורמי לאס וגאס
צילום: Iris Hortman

על פי הדיווח, כ-1,200 ממציגים ישתתפו בתערוכות JCK לאס וגאס. עם זאת, חברת התכשיטים מלואיזיאנה, סטולר (Stuller), המשתתפת מדי שנה באירוע, כבר הודיעה כי לא תשתתף השנה. כך דווח ב-Diamond World, נשיא סטולר, דני קלארק (Danny Clark) הצהיר כי "בשל וריאנט הדלתא של נגיף הקורונה, ושיעור ההתפשטות המדאיג במדינת לואיזיאנה ומחוצה לה, אנחנו מאמינים שעלינו להפחית בעת הזו את הסיכון לחשיפה, הן לעמיתינו והן ללקוחותינו".  

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן