שמואל שניצר, יו"ר המכון הישראלי ליהלומים

שמואל שניצר: תערוכת JCK הייתה מוצלחת למציגים הישראלים

"תערוכת JCK הייתה בסך הכל מוצלחת למציגים הישראלים." כך סיכם יו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר, את תערוכת JCK לאס וגאס. "אנחנו עדיין בתקופה מאתגרת ולכן ציפיות המציגים הישראלים חייבות להיות ריאליות. בהתחשב בכך, טוב להיווכח שנעשו עסקאות בהיקפים משמעותיים אצל רבים מהמשתתפים. נוצרו קשרים הן עם לקוחות אמריקאים והן עם לקוחות מהמזרח שביקרו בתערוכה. ההרגשה הייתה שהפעם שביעות הרצון בביתן הישראלי הייתה גדולה, לעומת המשתתפים המציגים ממדינות אחרות, וזו אינדיקציה חיובית ביותר".

 

Get-Diamonds לטובת היהלומנים

 

תערוכת JCK היא תערוכת התכשיטים הגדולה ביותר בארה"ב. התערוכה התקיימה בשבוע שעבר בין הימים שני לחמישי (5-8 ביוני) בלאס וגאס. ביתן היהלומים הישראלי, שמארגן מכון היהלומים, היה הגדול מבין הביתנים הבינלאומיים בתערוכה. הביתן אירח השנה יותר מ-30 חברות יהלומים ישראליות, וכ-30 חברות ישראליות נוספות הציגו בתערוכה באופן עצמאי.

 

מערכת Get-Diamonds הייתה אחת האטרקציות המרכזיות והחשובות בביתן הישראלי ובתערוכה בכלל. המערכת סייעה למשוך קונים לביתן, ואיתרה עבורם במהירות ובקלות את היהלומים שהם חיפשו, בקרב החברות הישראליות המציגות. המערכת הייתה נגישה לשימוש גם עבור משתמשים ממכשירי סמארט-פון.

 

מנוע החיפוש של Get-Diamonds פעל במהלך התערוכה בתחנות ייעודיות בשני מיקומים נפרדים: באזור "First Look" בכניסה לתערוכה, ובלאונג' של ביתן היהלומים הישראלי. בנוסף, נפתח לקראת התערוכה אתר Get-Diamonds Show, שכלל מידע על המציגים הישראלים, והציג על גבי מפה את מיקומם בביתן הישראלי.

 

ממשיכים להוביל בארה"ב

 

כתערוכת התכשיטים הגדולה בארה"ב, JCK לאס וגאס היא בעלת חשיבות מיוחדת עבור ענף היהלומים הישראלי. ארה"ב היא יעד הייצוא המוביל ליהלומים מישראל, עם נתח של כ-40% מכלל הייצוא הישראלי. בשנת 2016, הסתכם יצוא היהלומים מישראל לארה"ב בכ-1.8 מיליארד דולר, מתוך ייצוא יהלומים כולל בהיקף של כ-4.7 מיליארד דולר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן