נציגות מכון היהלומים ב-JCK לאס וגאס

תנועת מבקרים רבה בביתן הישראלי ביומיים הראשונים של JCK לאס וגאס

"המציגים הישראלים סיכמו את היום הראשון של תערוכת JCK לאס וגאס כהתחלה טובה, וכולנו הרגשנו תנועה גודלה בביתן הישראלי. ביום השני לתערוכה, תנועת המבקרים החלה רק בשעות הצהריים, והביתן היה עמוס במבקרים עד סוף היום", כך אומרת סמנכ"לית השיווק של מכון היהלומים, אירה צרלינה.

 

"השנה התערוכה מתקיימת במשך כל השבוע ולא נופלת על סוף שבוע, מה שמאפשר למציגים הישראלים חמישה ימי עבודה רצופים. הביתן הענפי הישראלי נמצא במרכז ה-Diamond Plaza (אזור היהלומים בתערוכה), בסמוך לביתן הענפי של בלגיה", הוסיפה.

 

מערכת Get Diamonds בלאס וגאס
צילום:IDI

"אנו מזמינים את מבקרי התערוכה לפגוש את המציגים בביתן הענפי הישראלי, שהביאו מגוון עצום של סחורות", ציינה סמנכ"לית השיווק של המכון. "הלאונג׳ של מכון היהלומים הוא תחנת חובה בתערוכה! מעבר לאפשרות לקחת הפסקה ולהתרענן עם כוס מרגריטה, מערכת Get-Diamonds Show מאפשרת לחפש יהלומים אצל המציגים הישראלים בביתן, כאשר תוצאות החיפוש מודפסות על גבי מפת הביתן הענפי, ואורחים מקבלים הכוונה ישירות אל הביתנים".

 

צרלינה ציינה עוד כי "זו הפעם הראשונה שמערכת Get-Diamonds מגיעה לתערוכת לאס וגאס, עם שתי עמדות רישום המאוישות בצוות ישראלי מחוזק בדיילות מקומיות. בנוסף, פועלת עמדת משחק אינטרנטית, המאפשרת לזכות במגוון פרסים, וכן ישנן שמונה עמדות להטענת מכשירים ניידים הפזורות בביתן".

 

כמו כן, סיפרה כי "בשיחות שערכתי עם הנהלת התערוכה, נמסר לי כי השנה מתקיימת התערוכה במתחם התערוכות של מנדליי ביי, אך זה צפוי להשתנות. בעוד כשנתיים, בשנת 2019, מיקום התערוכה ישתנה ויעבור למתחם תערוכות הסמוך למלון ונציה".

 

Get-Diamonds לטובת היהלומנים

 

ביתן היהלומים הישראלי, שמארגן מכון היהלומים, הוא הגדול מבין הביתנים הבינלאומיים בתערוכה. הביתן מארח השנה יותר מ-30 חברות יהלומים ישראליות, וכ-30 חברות ישראליות נוספות מציגות בתערוכה באופן עצמאי. מערכת Get-Diamonds היא אחת האטרקציות המרכזיות והחשובות בביתן הישראלי ובתערוכה בכלל. המערכת מסייעת למשוך קונים לביתן, ולאתר עבורם במהירות ובקלות את היהלומים שהם מחפשים, בקרב החברות הישראליות המציגות. המערכת נגישה גם באמצעות מכשירי סמארטפון.

 

מנוע החיפוש של Get-Diamonds פועל בתחנות ייעודיות בשני מיקומים נפרדים בתערוכה: באזור "First Look" בכניסה לתערוכה, ובלאונג' של ביתן היהלומים הישראלי. בנוסף, נפתח לקראת התערוכה אתר Get-Diamonds Show, הכולל מידע על המציגים הישראלים, ומציג על גבי מפה את מיקומם בביתן הישראלי.

 

ממשיכים להוביל בארה"ב

 

כתערוכת התכשיטים הגדולה בארה"ב, JCK לאס וגאס היא בעלת חשיבות מיוחדת עבור ענף היהלומים הישראלי. ארה"ב היא יעד הייצוא המוביל ליהלומים מישראל, עם נתח של כ-40% מכלל הייצוא הישראלי. בשנת 2016, הסתכם יצוא היהלומים מישראל לארה"ב בכ-1.8 מיליארד דולר, מתוך ייצוא יהלומים כולל בהיקף של כ-4.7 מיליארד דולר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן