שבוע היהלומים הישראלי בניו יורק

עושים עסקים בשבוע היהלומים הישראלי בניו יורק

הבורסה ליהלומים בניו-יורק אירחה בשבוע שעבר את חברי בורסת היהלומים הישראלית, לשבוע היהלומים הישראלי שנערך מדי שנה בניו יורק. במהלך האירוע, הציגו חברי שתי הבורסות יהלומים בקומת המסחר של בורסת היהלומים של ניו יורק, הממוקמת במגדל International Gem Tower במנהטן.

 

בהודעה לעיתונות, מסרו המציגים כי שבוע היהלומים הישראלי היה "הזדמנות מצוינת לקדם את העסקים שלהם, וליצור קשרים חדשים". בתערוכה השתתפו מעל 30 חברות יהלומים ישראליות, לצד חברות אמריקאיות. 

 

שבוע היהלומים הישראלי בניו יורק
צילום: טל סדן

את שבוע היהלומים פתח אירוע בהשתתפותם של נשיא בורסת היהלומים של ניו יורק, ראובן קאופמן, ומנכ"ל הבורסה דיוויד לאשר. נשיא הבורסה בירך את הנוכחים, והזכיר כי לפני 12 שנה התקיימה התערוכה הראשונה בשיתוף בורסת היהלומים הישראלית, במסגרת שהוכיחה את עצמה, ובהמשך נוצרו תערוכות נוספות עם מדינות אחרות. קאופמן בירך את הנוכחים, והודה ליו"ר ועדת תערוכות, עזרא בוארון, ולמנהלת השיווק טל סדן, על שיתוף הפעולה בארגון התערוכה. עוד ציין קאופמן בנאומו כי הוא שבע רצון משיתוף הפעולה המוצלח עם הבורסה הישראלית.

 

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, אמר כי "שבוע היהלומים הישראלי בניו-יורק מחזק את הקשרים הענפים בין היהלומנים הישראלים והאמריקנים, שני שווקים הזקוקים זה לזה, יותר מתמיד, בעיקר מול הרשויות בשתי המדינות ובפתיחת שווקים חדשים".

 

רחוב היהלומים ניו יורק
צילום: איריס הורטמן

יו"ר ועדת תערוכות של הוועדה, עזרא בוארון, המשמש גם כדירקטור בבורסה, אמר כי "כולי תקווה שהתערוכה השנה תבשר על עידן חדש לענף היהלומים, שמתאושש כיום ממשבר קשה וחוזר לצמיחה".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן