שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל

הרשמה ערה לשבוע היהלומים הבינלאומי בישראל

ההרשמה לשבוע היהלומים הבינלאומי הבא בישראל (IDWI), שייערך ב-28-30 בינואר 2019, מתקדמת בקצב מהיר וערני, כך נמסר מבורסת היהלומים הישראלית, המארגנת את האירוע. מבורסת היהלומים נמסר כי לאירוע נרשמו קניינים מכל העולם, ובהם אחוז גבוה של משתתפים לראשונה. בנוסף, יגיעו לאירוע משלחות רשמיות מאורגנות מבורסות יהלומים מרכזיות ברחבי העולם.

 

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל ייערך בקומת המסחר התוססת של בורסת היהלומים הישראלית, בהשתתפות 200 מציגים ישראלים של יהלומים מלוטשים, שיציגו כמויות ומגוון עצומים של סחורה.

 

בניגוד לתערוכות הגדולות והיקרות, שבוע היהלומים הבינלאומי הוא אירוע בוטיק, אקסקלוסיבי לקניינים, הנושא עלות השתתפות מינימלית. בנוסף, קניינים הזכאים לכך יקבלו שלושה לילות ללא תשלום בבית מלון מקומי.

 

שבוע היהלומים הישראלי לשנת 2019 יציג, בנוסף ליהלומים לא משובצים, גם קולקציות תכשיטי יהלומים באיכות הגבוהה ביותר, באגף שיוקדש לתכשיטי יהלומים יוקרתיים, שמייצרות חברות יהלומים ישראליות.

 

שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל הפך לאירוע חשוב בלוח השנה של תעשיית היהלומים העולמית, בשל כמות ומגוון הסחורה שמוצעת למכירה, ועלויות ההשתתפות המינימליות.

 

יו"ר שבוע היהלומים, עזרא בוארון, אמר כי "אנחנו נרגשים לראות את ההתרגשות שהתערוכה הזו מייצרת. האירוע מוכר את עצמו, ומושך מאות קניינים מעשרות שווקים. התערוכה הבא מסתמנת כגדולה אי פעם. אנו מזמינים אתכם להצטרך אלינו, להירשם כעת ולהבטיח את מקומכם".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן