בורסת היהלומים תכנית נדלן

הרמת כוסית לרגל ראש השנה בבורסה

אירוע חגיגי לבכירי בורסת היהלומים, לרגל ראש השנה תש"פ, נערך ביום חמישי באולם המרכזי של הבורסה.  באירוע השתתפו כ-50 אורחי כבוד, ובהם ראש עיריית ר"ג, כרמל שאמה הכהן, חתן פרס ישראל והרב הראשי לשעבר, הרב ישראל מאיר לאו, ואחרים.

 

במסגרת האירוע, נחשף לראשונה פרויקט הנדל"ן של הבורסה, בראשות אבנר ישר – האדריכל הראשי של הפרויקט, וכן עורכי הדין המובילים את הפרויקט – עו"ד שמואל עייני, עו"ד אמיר עמר, הבעלים של משרד עו"ד AYR, ועו"ד אמנון קולבק.  זוהי הפעם הראשונה שהוצג בפני חברי הבורסה פרויקט הנדל"ן המשמעותי ביותר במדינה, הכולל את הקמת המגדל הגבוה בישראל.

 

בורסת היהלומים כרמל השאמה כהן
צילום: בורסת היהלומים הישראלית

בדף הפייסבוק של הבורסה, נכתב כי "במרכז הטקס הוצג תכנון תכנית הנדל"ן העתידית של הבורסה, שתכלול את בניית המגדל הגבוה בישראל שיתנשא ל-120 קומות, זאת לצד גורדי שחקים נוספים שייבנו במתחם בהיקף של 780,000 מ"ר (פי 11 מהקיים). תכנית זו תשנה את קו הרקיע של ישראל ותשדרג את מתחם הבורסה לבלי היכר".

 

את המודל התלת-ממדי של הבניינים המתוכננים הציגו נשיא הבורסה יורם דבש, ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה-הכהן, יו"ר ועדת הנדל"ן בועז מולדבסקי, האדריכל אבנר ישר, ומנכ"ל הבורסה ערן זיני. ראש העיר, שאמה-הכהן, הבטיח לעשות ככל שביכולתו כדי לקדם את הנושא.

 

בורסת היהלומים בכירי הענף
צילום: בורסת היהלומים הישראלית

בנוסף, בישר הנשיא דבש כי בעקבות התייעלות נוספת בבנייני הבורסה, יוזלו דמי האחזקה ב-5% החל מאוקטובר הקרוב. זאת, בנוסף להוזלות קודמות בשנתיים האחרונות, שחסכו לציבור היהלומנים כ-5 מיליון דולר.

 

בכירי הענף בורסת היהלומים
צילום: בורסת היהלומים הישראלית

בנוסף, בירך נשיא הבורסה את מר אופיר גור, שנכנס לתפקידו כמפקח על היהלומים. דבש אף העניק תעודת הוקרה למפקח היוצא, מר דני טל, ששימש בשנתיים האחרונות כמפקח וסייע רבות לקידום ענף היהלומים. 

 

המפקח על היהלומים בורסת היהלומים
צילום: בורסת היהלומים הישראלית

במהלך הטקס, התכבדו הנוכחים בברכת נשיא ההתאחדות קובי קורן, ובברכה המסורתית של הרב ישראל מאיר לאו לרגל השנה החדשה.

 

מכון היהלומים מברך את חברי בורסת היהלומים וכל עם ישראל לרגל השנה החדשה.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן