בורסת היהלומים ראש השנה

הרמת כוסית לרגל ראש השנה במרכז ייצור מודרני

הרמת הכוסית המסורתית לכבוד ראש השנה תשע"ט, המתקיימת זו השנה השלישית, התקיימה במרכז ייצור מודרני, במעמד נשיא בורסת היהלומים, מר יורם דבש; יו"ר מכון היהלומים, מר בועז מולדבסקי; מ"מ הנשיא, מר חזי בלום; יו"ר ועדת תעשיה ענפית, מר עזרא בוארון; מנכ"ל הבורסה, מר ערן זיני; גזבר הבורסה, מר ניסים זוארץ; חבר ההנהלה, מר אורי ספירו; מנהל המרכז, מנחם מועלם; וצוות העובדים והלוטשים במקום.

 

נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש, בירך את הלוטשים, ואמר כי "אני תמיד אוהב לבוא לפה. בלבי, המקום הזה הוא הבית. אני זוכר איך נראה המקום לפני השיפוץ ואיך הוא נראה היום, וזה מחמם את הלב".

 

"הענף שלנו מסכם שנה מאתגרת שהביאה עמה התמודדויות חשובות, אך גם בשעות הקשות, הייצור והתעשייה היו ונשארו הלב הפועם של הענף שלנו, וכן גם עבורי באופן אישי", הוסיף נשיא הבורסה. "מרכז ייצור מודרני הוא מקום עבודה, אך הוא גם חלק מקהילת היהלומנים בישראל. אני רוצה לברך אתכם בשנה של שגשוג וברכה, הרבה סחורה טובה וכמובן שמחה ואושר".

 

מרכז ייצור מודרני יהלומים
צילום: IsDE

יו"ר מכון היהלומים, בועז מולדבסקי, עדכן את הלוטשים במצב המפעל החדש לליטוש אבנים גדולות, ואמר כי "עברנו עוד משוכה בדרך לאישור הפיכת המקום למפעל. תקציבים קיימים, ואנו עדיין מחכים לעוד אישורים. אנו מתכננים לבנות מקום נוח ונעים לייצור, לפחות כמו פה. מאחל לכל הלוטשים ובני משפחותיהם שנה טובה".

 

הלוטשים הרימו כוסית ונהנו מתפוחים בדבש, כמיטב מסורת החג.

 

באדיבות בורסת היהלומים

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן