ניסים זוארץ בית הנשיא

DN יהלומים קיבלה את אות היצואן המצטיין לשנת 2020

חברת DN יהלומים, בבעלות ניסים זוארץ, קיבלה אתמול (רביעי) את אות היצואן המצטיין לשנת 2020 מידי נשיא המדינה, יצחק הרצוג. חברת DN ייצאה יהלומים בשווי 200 מיליון דולר בשנת 2021. זו הפעם השנייה שהחברה מקבלת את אות היצואן המצטיין של נשיא המדינה.

 

ניסים זוארץ יהלומן מצטיין עם נשיא המדינה יצחק הרצוג בקבלת אות היצואן המצטיין לשנת 2022
צילום: נועם ריבקין

"מאוד מרגש לקבל את הפרס, במיוחד בפעם השנייה", סיפר זוארץ למכון היהלומים. "זה הישג מדהים עבורנו, בעיקר בתקופת הקורונה, להמשיך ולהוביל. זה גם נותן לכולנו בענף תקווה, שאפשר גם בימים לא פשוטים להצליח בעזרת עבודה קשה והתמדה".

 

"אני רוצה להודות לעובדי DN. בלעדיכם, לא היינו מגיעים לפה. אבקש להודות גם לשותפיי בענף, נשיא הבורסה בועז מולדבסקי ויו"ר מכון היהלומים ארנון יובל. שנמשיך גם בימים אלו להוביל את ענף היהלומים קדימה", הוסיף זוארץ, המכהן גם כנשיא התאחדות תעשייני היהלומים, ופועל לקידום ענף היהלומים הישראלי מול הרשויות.

 

ניסים זוארץ יהלומן מצטיין עם נשיא המדינה יצחק הרצוג בקבלת אות היצואן המצטיין לשנת 2022
צילום: נועם ריבקין

בנאום שנשא בבית הנשיא, קרא זוארץ לשר האוצר אביגדור ליברמן ולשרת הכלכלה אורנה ברביבאי לקדם בדחיפות את הקמתו של אזור סחור חופשי ביהלומים בישראל, כדי להתמודד עם בורסות מתחרות, ובעיקר בורסת היהלומים של דובאי. לדבריו, חייבים להתמודד עם האתגרים שעומדים בפני הענף, ועם התחרות מצד אזור הסחר החופשי בדובאי.

 

"אני מתכוון לפעול יחד עם חברי, נשיא בורסת היהלומים בועז מולדבסקי, מול שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי, כדי לקדם הכרזה על אזור סחר חופשי בישראל, שייתן מענה לאתגרים. האינטרס פה הוא לאומי, בשל החשיבות שיש לענף היהלומים כחלק חשוב בכלכלה הישראלית, עם ביקושים קשיחים מרחבי העולם גם בתקופת משבר הקורונה ואי הוודאות שעברנו".

 

ניסים זוארץ ובכירי ענף היהלומים בקבלת אות היצואן המצטיין לשנת 2022 בבית הנשיא
צילום: נועם ריבקין

DN יהלומים היא אחת החברות המובילות בענף היהלומים, ומהחברות המובילות בעולם ליהלומים במשקל 2 קרט ומעלה. החברה נהנית משם עולמי בתחום האבנים היקרות, ושמה דגש על שיתוף הפעולה עם לקוחותיה ברחבי העולם, תוך מתן השירות הטוב ביותר, בהתאם לצרכי כל לקוח, באופן אתי ושקוף. DN יהלומים מהווה חוליה המקשרת בין יצרניות היהלומים הטובות בעולם, לבין הרשתות הקמעונאיות המובילות בכל מדינה ויבשת. החברה מעסיקה עשרות עובדים, ופועלת בישראל, ארה"ב, הונג קונג ודובאי. 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן