בורסת היהלומים אולם המסחר

משלחת CBG ביקרה בבורסת היהלומים וביריד כחול-לבן

משלחת של קבוצת CBG, המייצגת חנויות תכשיטים בארצות הברית, הגיעה היום (שלישי) לביקור בבורסת היהלומים הישראלית ברמת גן, בתיאום עם יריד כחול-לבן הנערך בבורסה.

 

נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש, שוהה בימים אלו בכנס השנתי של מועצת היהלומים העולמית (WDC) במומביי, בהיעדרו, נפגשו נציגי הקבוצה עם מ"מ נשיא הבורסה חזי בלום, יו"ר ועדת תערוכות, עזרא בוארון, ויו"ר ועדת קשרי חוץ וסמנכ"ל הבורסה, ישראל ונצ'בסקי. לאחר הפגישה בלשכת הנשיא, ירדו נציגי הקבוצה לאולם המסחר.

 

 

משלחת קניינים בבורסת היהלומים
צילום:בורסת היהלומים

 

קבוצת CBG (ובשמה המלא Continental Buying Group) מאגדת כ-250 רשתות וחנויות תכשיטים ברחבי ארה"ב. החברות עוסקות בעיצוב וייצור יהלומים, עגילים, שרשרות ושעוני יהלומים איכותיים, ונמנות על החברות המובילות בשוק תכשיטי היהלומים האמריקאי.

 

נשיא הבורסה, יורם דבש, כתב אתמול בדף הפייסבוק, לקראת הביקור, כי "ביסוס הקשר עם הקבוצה עתיד להביא לשיתופי פעולה, והראשון שבהם הוא ביקור היום הכולל משלחת בת 5 אנשים מבכירי הארגון, כאשר בראשה מנהלת הארגון, הגברת אנדי וויינמן. מטרת הביקור בשלב זה, היא היכרות הדדית של הארגון עם הבורסה ועם החברות השונות. המטרה בעתיד היא להביא משלחות של עשרות קניינים מהקבוצה לישראל. הביקור ייפתח ביריד כחול לבן כאשר זוהי ההזדמנות המרכזית עבור הקניינים, להכיר את החברות השונות של חברי הבורסה ולהתרשם מהן".

 

נשיא הבורסה יורם דבש
צילום:בורסת היהלומים הישראלית

נשיא בורסת היהלומים הוסיף כי "אני מבקש לציין ולהודות באופן מיוחד לחבר ההנהלה מר אורי ספירו, שפעל רבות בחודשים האחרונים להבאת המשלחת הראשונה כך שתביא לשיתופי פעולה רבים גם בעתיד, ופעל בסיועו של חבר ההנהלה מר עזרא בוארון. בפגישה שקיימתי בישראל עם הגברת וויינמן בזמן התערוכה הבינלאומית הועלה נושא המשלחת ובמהלך השנה האחרונה השקיעו מאמצים רבים לממש את הגעתה. אני רוצה לקדם בברכה ולהודות לראש המשלחת הגברת אנדי וויינמן, כולנו תקווה כי הביקור יקדם את הגעתן של משלחות גדולות יותר מה-CBG".

 

יריד כחול לבן שהתקיים היום הביא לאולם הבורסה מבקרים רבים, שהתעניינו בסחורות שהציעו החברים למכירה. בזמן היריד מתאפשרת הכניסה לאולם המסחר לכל בעלי תג קבוע.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן