תערוכת JCK לאס וגאס

הצלחה לביתן הישראלי בתערוכת JCK לאס וגאס

תערוכת JCK לאס וגאס, שנערכה בסוף השבוע החולף, ננעלה אתמול (שני) לאחר ארבעה ימים מוצלחים וגדושים בפעילות. אחרי שנתיים שבהן בוטלו אירועים רבים בשל הקורונה, ניכר כי המציגים והמבקרים שמחים לחזור ולעשות עסקים באופן פרונטלי, והתחושה הכללית הייתה חיובית מאוד. בתערוכה ובפביליון הישראלי הורגשה תנועה ערה של קניינים מארה"ב ומרחבי העולם, ואווירה מרעננת של חזרה לעסקים.

 

בפביליון הישראלי הציגו השנה 23 חברות יהלומים. מכון היהלומים הציע ליהלומנים מישראל לראשונה אפשרות לשכור עמדות עבודה חדשניות בביתן משותף, במחיר מסובסד ונמוך במיוחד. מטרת המכון הייתה לאפשר לחברות להתנסות באירועים מסוג זה, לפגוש קניינים ולהגדיל את היקף המכירות. במהלך התערוכה, המציגים הביעו שביעות רצון, וסגרו לא מעט עסקאות עם מבקרים שהפכו ללקוחות חדשים. הפביליון הישראלי כלל גם לאונג', שהציע שתייה וכיבוד למבקרים לאורך שעות היום.

 

JCK לאס וגאס תערוכה
צילום: IDI

יו"ר מכון היהלומים, ארנון יובל, מסר כי "המציגים הישראלים נהנו מתערוכה מצוינת. כולנו עברנו תקופה מאתגרת, אך יצאנו ממנה מחוזקים. לכן שמחנו במיוחד לראות את היקף העסקים בביתן, ולהרגיש שהמציגים שלנו מרוצים. השנה גם הצענו ליהלומנים הישראלים המשתתפים הצעה משתלמת במיוחד, עם עמדות עבודה בביתן המשותף, ואנחנו שמחים שהם ניצלו את ההזדמנות. כמו כן, הענקנו לכל המציגים הנחה של 20%, ונמשיך להציע הנחה זו עד סוף 2022. ל-JCK יש חשיבות מיוחדת לשוק הישראלי, ואנחנו שמחים מאוד שעמדנו בציפיות".

 

מנכ"ל מכון היהלומים, אביאל אליה, ציין כי "היה אירוע מוצלח ביותר. תערוכת JCK היא אחד האירועים החשובים של השנה בענף שלנו, וכולנו שמחנו לחזור ולהשתתף בה פיזית. השנה, המכון עשה מאמץ מיוחד להגדיל את מספר החברות הישראליות המשתתפות, בעזרת כלים משמעותיים, כמו סבסוד של עשרות אחוזים מעלויות ההשתתפות בתערוכה, והקמת ביתנים שיתופיים, בעלות זניחה יחסית להקמת ביתן רגיל. לכל אורך התערוכה, הורגשה אווירה חיובית ביותר בפביליון הישראלי, שנהנה מתנועה בלתי פוסקת של קונים, והיקף עסקים מצוין. אנחנו שמחים לסכם אירוע מוצלח, ואני קורא לעוד חברות להירשם לתערוכות הבאות". 

 

אביאל אליה מכון היהלומים
צילום: IDI

תערוכת JCK לאס וגאס לשנת 2022 אירחה אלפי חברות מרחבי העולם, ועשרות אלפי מבקרים. התערוכה נפתחה ביום שישי ה-10 ביוני, וננעלה ביום שני ה-14 ביוני. JCK לאס וגאס נחשבת לתערוכת התכשיטים הגדולה בארה"ב, שהיא שוק התכשיטים והיהלומים הגדול והחשוב בעולם.

 

מכון היהלומים ביתן JCK
צילום: IDI
תערוכת יהלומים תכשיטים וגאס
צילום: IDI

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן