כנס בורסת יהלומים דובאי

ועידת הנשיאים של WFDB תתקיים בדובאי ב-23-25 בפברואר

הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB) תארח את ועידת הנשיאים הדו-שנתית ב-23-25 בפברואר במגדל אלמאס (Almas) בדובאי, כך נמסר בהודעה לעיתונות של הפדרציה. הוועידה, שתתקיים פיזית לראשונה מאז תחילת מגפת הקורונה, תתקיים בהשתתפות נשיאים ובכירים מ-29 בורסות היהלומים החברות בפדרציה, ותנעל את שבוע היהלומים בדובאי.

 

דובאי, במבט מלמעלה
צילום: shutterlk

במפגש הפותח את ועידת הנשיאים, שתיערך בשיתוף איגוד תעשייני היהלומים הבינלאומי (IDMA), ינאמו דוברים מתחומים שונים בעולם היהלומים. הנואם המרכזי יהיה שר מקורות המינרלים, הנפט והגז של אנגולה, דיאמנטינו פדרו אזבדו (Diamantino Pedro Azevedo). עוד ינאמו באירוע יו"ר ומנכ"ל מרכז הסחורות של דובאי, אחמד בין סוליאם (Ahmed Bin Sulayem); נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, יורם דבש; נשיא התאחדות תעשייני היהלומים הבינלאומית, רוני ואנדרלינדן (Ronnie Vanderlinden); מנהל קשרי החוץ של אלרוסה, פטר קרצ'ב (Peter Karakchiev); סמנכ"לית הכספים של אמצע הערוץ בדה בירס, סוזן סוואניקר-טטי (Susanne Swaniker-Tettey); נשיא מועצת היהלומים העולמית (WDC), אדוארד אשר (Edward Asscher); נשיא קונפדרציית התכשיטים העולמית (CIBJO), ד"ר ג'טאנו קבליירי (Gaetano Cavalieri); ונשיא בורסת היהלומים בהראט, אנופ מהטה (Anoop Mehta).

 

מייד לאחר מושב הפתיחה, יתקיים גם פאנל של בנקאים בינלאומיים ואנשי פיננסים בכירים, שידברו על אתגרי המימון בענף היהלומים. הפגישה תכלול מפגשי עבודה לדיונים על מצבה של תעשיית היהלומים לכל אורך שרשרת האספקה, וכן דיונים בנוגע לכיווני הפעילות העתידיים של ה-WFDB.

 

יורם דבש יהלומים WFDB
צילום: WFDB

נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, יורם דבש, אמר כי "אנחנו נרגשים שנוכל לערוך את ועידת הנשיאים באופן אישי, במיוחד בדובאי, שהיא אחד ממרכזי המסחר ביהלומים החשובים בעולם. אני משוכנע כי האירוע מסמל חזרה רצויה מאוד לשגרה, ונרגש מכך מאוד. עם זאת, לפנינו עבודה רבה, כדי לצלוח עם תעשיית היהלומים את האתגרים שלפנינו".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן